• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Amadea

God morgon god morgon!
    Då var man på jobbet igen!
    Är inte kvitt förkylningen. Hostar, snorar, harklar & spottar som värsta äckelgubben
    Men annars är livet på topp
    Slapp ju åka tåg i går.

FF: Härligt att få jobbet tillbaka. Det måste känns bra!

Julen är inte barnens den är MIN Jag älskar jul.
    I helgen har alla ljusstakar åkt upp & vi har baka lussekatter.

Hoppas att alla haft en toppen helg!

Kram A

• Majblomma12

God morgon!
    Jag har också pyntat och bakat i helgen.
    Ska nu till Stockholm för att julhandla med kompis.

SS, hoppas du bara skrev fel, det är på lördag den 3:dje vi ska ses på Skansen!

• Amadea

Kul med shopping
    Jag shoppade täcke & kudde till vaggan i fredags

Ska snart väg på en 3 h kurs i patent
    Hur kul låter det

• Majblomma12

Hmmm... jag har 197. Lååååång tid kvar.

• Fiaflopp

God morgon vännen...
    I dag blir en lite strulig dag här men det ska väl gå det med...
    Först till axel-läkaren kl 13 sen till jobbet kl 15.15 och jobba till 24.00,måste försöka byta skift så denna vecka blir fm för annars kommer peter och jag ses 1 vecka i monaden bara och resten av tiden jobba omlott med varandra och det går ju inte...ringde nu och frågade och min nya chef förstod så han skulle höra med någon annan avd som också fått "nya" återanställningar i dag om någon kunde byta med mig så det får jag veta i kväll då jag kommer...HOPPAS för annars vet jag inte vad jag ska göra ju,blir ganska trist att aldrig ses!

• Emm73

Hej på er!

Tittar in som hastigast... Fl är ju inte prioritet nr 1 nuförtiden

Vi har det bra, men det känns som om tiden både flyger iväg och inte räcker till. M växer i rasande tempo, på sex veckor hade hon gått upp två kilo och nu har hon nog passerat sex kilo (imorgon blir hon sju veckor). Varje dag ser man ny utveckling och jag saknar redan tiden då hon var precis nyfödd. Man ska alltså njuta av VARJE dag från första början!

Undrar just vad som hänt här... Om någon vill uppdatera mig om krakarnas liv och leverne så är ni välkomna!

Kramar till er alla från Emm

• Java

grattis till jobbet FF vilken härlig julklapp!

• Lehen

Sitter här med en liten E som knappt inte har någon röst (hes) & troligtvis oxå
    feber...."suck, suck" Vi får väl se om hon är frisk & kry till helgen....

Det är kallt här & det har redan börjat bli mörkt ute....

Vi får pyssla lite här hemma, plocka fram lite mera julpynt & sånt....

• svartaskalman

Lugn, lugn lugn Iors.
    Jag anländer till storstaden redan på torsdagen, och åker inte hem förrens på söndagen. Så jag är där den 2/12 Så ni slipper mig inte

Svar på tråden Dansar med vargar!