• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12

Det där lät inte bra, Lehen. Livmoderinflammation? Hoppas du snart är pigg och frisk igen.

• Lehen

Jag fick två olika sorters medicin...Flagyl & Doxyferm så jag hoppas att det
    ger med sig...

Kul att du kan börja drömma om vagnar & sånt nu

• Lehen

Eller kanske livmoderinfektion, vet inte ens om det är någon skillnad...
    Skit samma, jag har i alla fall fått medicin nu...

Ni som är i vården...Är det någon skillnad på inflammation & infektion???

• Zeke sur

Vår fina Brio är jätte bra (ståendes i ett rum)
    Jätte lättkörd (2 m fram och tillbaka)
    Super fräsch (med sufletten på reparation)
    Och kostade 1/3 av en ny

• Java

Lehen: ja, det är sittvagnar om man inte installerar liggvagnsdelen till den. Då är det liggvagnar! Låter ingen kul med livmoderinfl. Stackars dig.

ior: kanske bara är emmaljungan som har ljusgul. Jag har inte sett det annars. Men tycker det kan vara värt att kolla UJ färgerna IRL. (om du vill ha en sådan, det vill säga)

Men det kanske är tur att det finns flera 100 modeller av barnvagnar. För tycke och smak går ju isär. Och sedan tror jag att livstil bör beaktas också. Storstad, småstad, aktiviteter, färdsätt etc. Ombonat är mysigt, men inte alltid praktiskt. Och mitt liv måste vara mer praktiskt än så.

Det finns ju tack och lov nått för oss alla på marknaden

• Java

inflammation= virus
    Infektion= bacill

• Majblomma12

Ja, det ena är beroende av det andra. Om man får en infektion (dvs en invasion i kroppen av bakterier eller virus) så får man ofta en inflammation i området. Vanligast är infalmmationer i öppna sår, men man kan ju som bekant även få lunginflammation och bihåleinflammation, t.ex., eller för den delen, allvarligare, hjärnhinneinflammation. Inflammation betyder helt enkelt att området svulnar, blir rodnat och irriterat, ofta uppstår också varbildning.

www.vardguiden.se/Article.asp

• Java

zeke: du är för skön LOVE you underbara männiksa

• Zeke sur

Java!!
    ____
    | |
    | |
    |____|

Spegel och Right back @ U!!

Svar på tråden Dansar med vargar!