• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Fröken positiv

God morgon!
    Jag har efter en natt av sammandragningar och magont äntligen insett fakta och sjukskrivit mig. Känner mig otroligt stolt över mig själv. FP har släpp spakarna och låtit någon annan ta över Det hör inte till vanligheterna! Är ju ett riktigt kontrollfreak!!

Amadea: Inte roligt med förkylning. Känns som om du varit mer eller mindre förkyld hela hösten Stackare!

Lehen: Inget roligt att vara sjuk. Tur att det finns mudicin.

Ior: Vagnshopping. Minns det som det var igår *får något drömskt i blicken* Är väldigt förtjust i vår Brio med teleskopskaft. Det var handtaget som var avgörande för vår del. Har ju inte behövt lyfta den i och ur bilen än

Nu är det frukost! Återkommer för jag är HEMMA idag!

• Fröken positiv

Strömavbrottet igår har slagit ut tvn

• Amadea

FP: Så du är hemma nu du..........Jag sitter på jobbet

Inte kul med tv:n. Vi fick köpa ny i somras pga åsknedslag

• Fiaflopp

Hej FP...
    Fy så trist med tv-n!!

• Amadea

Ja speciellt i dag när hon ska vara hemma..........

Hej FF! Är du frisk??

• svartaskalman

Godmorgon vänner!

Heja FP! Duktig flicka. Men vad tråkigt med TV´n, det kan ju gärna bli lite dyrt sånt där.

FF: Hejhej! Saknade dig i lördags. Mår du bättre nu?

Amadea: Mycket honung i thet nu. Skickar lite vitaminer också

• Fröken positiv

Hej FF! Känner du dig bättre?

Det är inte tvn som är sönder utan alla kanalerna har försvunnit. Strömavbrottet slog väl ut kabelnätet kan jag tro. Skulle tro att det kommer en reparatör senare idag. Det brukar fixa sig snabbt. Får väl läsa och se på några DVD istället

• Fröken positiv

SS: Du hann att smyga dig in. God morgon på dig också!

• Fiaflopp

Frisk i kroppen ¨är jag snart men sjuk i själen tyvärr...
    Hur mycket ska man orka?

Slutade röka i augusti och tydligen så visade det resultat denna gång med 4 befruktade ägg vilket aldrig hänt förut,haft 2 befruktade förut som mest bara och det var en gång...

Denna gång är t.o.m läkarna lite chockade då mina hormonvärden är jättefina och jag får hela 7 blåsor vilket jag heller aldrig fått förut,dock blir det bara 4 ägg men tro det eller ej så blir ALLA fyra befruktade...men endast 2 fortsätter att dela sig och är av toppkvalitet som de säger...ingen garanti självklart MEN...
    Vi hade bestämt att gå vidare till ÄD efter denna gång (gjort sista försöket lite i hemlighet...) men hur ska vi göra nu då?
    Vilken beslutsångest...pengarna till ÄD har vi på kontot men fasen om min äggkvalitet är bättre nu så ska vi inte försöka med fler ivf försök då?
    Tankarna snuyrrar och jag blir galen snart...har en tid hos läkaren den 15 dec så får han prata i hop sig med CvL läkaren tills vi kommer och ge oss råd...

Behöver jag tillägga att jag fick mens idag...trots 2 toppembryon så blöder jag lite men kört är det,det känner jag.

Kram från en Fia-lotta med stor beslutsångest!!

Svar på tråden Dansar med vargar!