• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Java

alla dessa pussar är till dig:

spegel tillbaka, det var inte igår! väcker ljuva minnen. Å så underbar den kommentaren är!!

• Lehen

Ok, tack för upplysningen & förklaringarna...

Ja, visst är det tur att det finns något för allas olika smaker & behov i vagnsväg...

Vi åker ju bil för det mesta eftersom vi inte bor i en Storstad & det är inga problem med bilköer & liknande...

Skulle vi komma att behöva barnvagn så småningom så får jag kanska tänka
    om...Eftersom vi bytt vår stora V70-kombi mot en liten S60...

I den får ingen gedigen ombonad Emmaljunga eller Brio plats...
    Men då kanske jag får byta bil igen för att kunna köpa den vagn jag vill ha

• Java

Nopp!! Emmaljunga får inte plats i s60!!! Det vet jag!! Tror att det är svårt i alla sedan modeller!!!

Vi bytte just bil pga av det det var ju då jag snackade med Mr CC. Insåg att kombi var perfekt som barnfamilj.

Jag fick ett enda råd innan jag köpte vagn "köp ingen tung vagn"....men så kom vi hem med en emmaljunga!! Tyckte inte den var så tung då jag provkörde den, 2 m fram och tillbaka, på blankpolerat marmorgolv

....men jag blev klokare sedan! och insåg att den var tung. In och ut i bil, buss, pendeltåg, trappor, hissar. Ville även ha en med bra svängradie. För det är trångt i tex affärer etc. Som sagt det finns nått för oss alla. Och visst är ombonat mysigt, jättemysigt!! det skriver jag under på till 100%. Så jag har försökt att bona om så gått jag kan i min vagn ändå.

Nu blir det snart käk hos fam java! är så vrål hungrig!!!!!!! har inte hunnit med någon lunch idag. Tog bara några mackor!! Känns som jag svälter snart.

• Zeke sur

Här blev det SVART!!!!! Riktigt svart! Hela området bara slocknade!!!

• svartaskalman

....ingen där.....

Svar på tråden Dansar med vargar!