• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Emm73

Hej på er!

Såg att ni tydligen hade trevliga träffar i lördags. Kul!!!

Tack för julklappstipset, men sudoku passar tyvärr inte min far, däremot var det en bra idé till min mamma, pensionerad mattelärare som hon är Pappa är det stora problemet då det gäller julklappar...

Vad sysslar Grisen med Nytt nick varje dag, eller???

Idag firar vi självständighetsdag här i Finland, med bal på slottet osv....

Kram på er alla!

• Java

nu är jag piggare efter 2 timmar framför Costner. Vilken karl. Brukar inte tycka att kändis skådisar är vidare snygga. Men Costner....ååååå slurp!!!

• Lehen

Tittar ut & in...& hoppar sedan i säng...

Kul att du är tillbaka igen Grisen

• Java

godmorgon!
    uppe sedan 2 timmar! så nu är det dax för frulle!!

Ha en bra dag alla, själva skall vi julshoppa idag! hopas kunna hitta ett par julklappar!

Kram

• svartaskalman

Hello Java-babe!
    Julklappsshopping! Roligt! Lycka till å köp någe fint till dig själv också vettja

Kraaaaam!

• Java

Hej SS
    nja, jag får nog ingenting. Har knappt köpt en pryl till mig själv sedan Hugo-ponken kom!!....det blir så. Allt jag köper är i stort sett till honom. Det är ju sååå kul att handla bebissaker!!! Vänta ska du se ....
    Kram och ha en underbar dag

• Majblomma12

God morgon!
    Sitter på jobbet, har INTE tid att vara här så mycket, ville bara titta in och önska er alla en fin dag. KRAM

• Amadea

Tack jag vill ha en bra dag
    Men jag vill sovar framför allt.........

Tror Java & jag skulle kunna osva ikapp i dag

I dag ska jag till frissan & klippa mig. Har ni några idéer? Vill nog gärna ha lång hår ett tag till men det vore ju kul om man kunde tuffa till det lite.
    Har tid för färg & slingor 5:e jan.

• Majblomma12

Jag är sugen på att klippa upp det mer, lite så där med lugg som alla har nu. Tror ni det skulle funka på mig?

• Amadea

Jag törs inte skaffa lugg men friskt vågat hälften vunnet..........
    Känns som att det kan vara bra att bara kunna sätta upp håret i en tofs ett tag till....
    Lär ju inte ha tild att stå i timmar framför spegeln nästa år

Svar på tråden Dansar med vargar!