• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Sammet

Halsbränna är inget jag längtar till...
    Jag ska till BM, vad händer på första besöket, ni som vet..?

• Amadea

Inte så mycket faktiskt om jag minns rätt.
    Vi fick lyssan på hjärtljud. Var då i v.14 & det kan vara så att man inte hör något då så alla BM vill inte försöka lyssna.
    Tror man fick ta nåra prover oxå.

• Sammet

Rostade kastanjer var riktigt gott, de blev ordentligt rostade.
    Jag får nog köpa lite fler nästa shoppingtur

• Sammet

Det vore roligt att få höra hjärtljud, är i v.13 nu, om det hörs förståss... jag känner mig lite tvivlade på det här just nu.
    Men jag tror det känns bättre imorgon efter besöket.

• Lehen

Här är det oxå spikrakt, men har faktiskt funderat på en lättare permanent,
    med lite softa lockar....Jag hatar när det är sååååå platt & ligger slickat mot
    huvudet....Som det där hårmonstret i reklamen ni vet

• Lehen

Amadea:Du behöver inte ditt hår för att bli extra snygg, för du är naturligt vacker
    & då räcker det med lite mascara typ så blir du extra snygg....

• Zeke sur

Jag tycker nog dom monstren är bland dom sötaste på tv just nu!!

• Majblomma12

Jag vill klippa mig men sambon tycker att jag är så fiiin i långt hår. Men jag har ju jämt tofs, trist. Jag var snygg i kort, jag lovar!

• Hstintan

Här var det frisyrligt

jag har själv förbättrat mig lite sen sist. Blekte lite i mitt mörka rufs. På mitt eget lilla vis. Ojämnt värre

Tror också Iors är snygg i kort. Men om jag hade så vackert hår som du skulle jag inte klippa många centimeter i det. Fast, det växer ju ut förstås ...

Svar på tråden Dansar med vargar!