• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Zeke sur

Håller med Stintan!!
    Klipp av det!! DEt kommer ut igen!!

• Hstintan

Hej vargen!

nu skulle du yla om du hörde mig... jag sitter och sjunger julsånger för full hals

• Zeke sur

YYyyllllllllllll!!!!!!

Tittar på Las Vegas!!!

• Hstintan

host host

jag har tappat rösten. Bäst att sova nu.

puss och gnatt

• Java

jag har provat den tången SS pratar om, vågtången. (tyvärr äger jag ingen själv). Det blir kanon snyggt!!! kan varmt rekommendera den till er andra spikrakhåriga! På ett kick förvandlas man till en skönhet ....framförallt är det kul att se något annat i spegeln någon gång! Måste också boka tid hos frissan!....

Gnatt och sussa sött! Har shoppat massor idag....till Hugo, inget till mig och inga julklappar! Känns som jag lever genom min son. Allt fint skall han ha! Har dessutom köpt en kanon barnCD. Det är såååå bra! rock'n roll hemma hos java. Allt från trazan&barnane, piluttavisan till "inte stoppa köttbullar i näsan Marcus".

• Fröken positiv

Hej godingar!
    Smiter in lite i reklampausen.
    Tänker inte lägga mig i frisyrtjatet. En frisyr ska vara lättskött. Punkt!
    (Gillar ju inte mode och shopping heller, hopplöst fall )

• Fröken positiv

OK, alla försvann...
    Får väl se om jag hinner sitta här imorgon då...

Gnatt!

• Lehen

Jaha, nu har jag plockat i diskmaskinen, gått igenom pappershögen på bordet &
    plockat runt lite...."suck" vad gör man när man är dödstrött men inte kan sova....

Sömnstörningar hör till sjukdomen "fibro"

Nu ska jag röja vidare.......................................................................................

• Lehen

Nu har jag vikt lite tvätt & tagit en dusch....
    Ska lägga mig & göra ett nytt försök att sova....

Snart är det dags för de som arbetar att gå upp & gå till jobbet....

Jag stannar hemma idag, inte orkar jag gå & jobba när jag inte sovit på hela natten....

• Amadea

God morgon!
    Tittar snabbt in!
    Ska i väg på sista träffen på föräldrarutbildningen nu 8:30!!

ses senare

Svar på tråden Dansar med vargar!