• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12

Jag funderar på att låta luggen vara, men klippa av det lite bob, typ. och så klippa upp lite, då lockar sig mitt hår. Syrran min har klippt sig så, det blev skitsnyggt!

• Amadea

Ja det låter bra men inte för kort. Ha kvar så du får ihop en liten snuttetofs där bak om man inte orkar göra något annat

• Betty2

Hej!

Ville bara titta in snabbt och berätta en rolig nyhet! Fr.o.m i dag och ca 2 veckor framåt har jag ett tillfälligt jobb! Det var ett ställe med flera sjuka i personalen som behövde akut hjälp och min snälla kompis rekommenderade mig. Just nu känns det ganska nervöst, vet inte hur mycket jag har hunnit glömma... (Arbetade bara 2 månader efter min examen i somras innan jag blev arbetslös.) Men jag hoppas att det skall gå bra ändå.

Så nu misstänker jag att jag inte kommer hinna titta in särskilt mycket här, i alla fall inte den här veckan.

Kram på er!

• Fiaflopp

Fia lotta: GRATTIS!!!
    Det ska gå bra ska du se...

• Amadea

Härligt!
    In med foten bara Det är ju hur bra som helst att du får visa vad du går för.
    Det kan göra det lättare att bli anställd

• Amadea

Bara så att alla vet.......
    Jag går & fikar nu
    Bara kaffe blir det!!
    Men tårta i eftermiddag

• Fröken positiv

God morgon!
    Åh, vad det är härligt att gå och skrota i morgonrock
    Ska strax iväg till jobbet på ett möte som inte kunde ställas in. Ingen fara när det bara tar en timme.
    I eftermiddag ska vi på vår första familjeutbildningsträff. Ska bli mycket spännande!

Fia: Supergrattis!! Vad härligt att få in lite extra cash. Det är ju alltid välkommet efter jul!

Ha en superduperdag alla hjältinnor!

• Amadea

Jag har ont i ryggen i dag
    Usch vilken skit dag det här är..........
    Skulle aldrig gått upp.

Men men snart är det väl helg igen

• Amadea

Och som vanlig är jag jätte mätt när jag återvänder från lunchen
    Men jag får skylla mig själv.....

Inga online??

Svar på tråden Dansar med vargar!