• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12

Nej, jag jobbar kväll. Så snart ska jag gå och bråka om att jag inte tänker lyfta.

• Fröken positiv

Amadea: Sorry, hjärnan har väl tagit semester Är din föräldrautbildning bra?

Ior: Upp till kamp, syster!! Som jag skrev till dig igår: Har inte vi alltid tagit hänsyn till alla andra som varit gravida före oss. It's payback time!!

• Majblomma12

Jo, FP, du ahr rätt. jag har alltid ryckt in och tagit i då mina gravida, klenare, äldre, ryggskadade, kortare och allmänt svagare kollegor behövt hjälp. De är så vana vid att jag orkar ta i och har så mycket kraft att jag inte tror de kan ta in att detta inte gäller längre. Kommer att bli några tjafsiga veckor, innan det förhoppningsvis går in. Men å andra sidan är det ju bara dryga fem månaders arbete kvar, får väl härda ut under den tiden...

• Majblomma12

Vad ska du göra hemma då, FP? Baka? Städa? Rensa?

• Fröken positiv

Har precis haft händerna i diskbaljan. Känner m8ig lite duktig faktiskt.
    Måste nu ner en sväng på sta'n och sedan ska jag äta lunch med en jobbarkompis.

Du känner väl uttrycket. "Stå på dig, annars gör någon annan det!" Gammalt och slitet men inte så dumt!

Ha en härlig lunch. Tittar in i eftermiddag.

• Majblomma12

Ha det så kul, FP! Själv ska jag hoppa i duschen och tvätta håret. KRAM

• Fröken positiv

Amadea: Har nu läst tillbaka och sett att det var föräldrautb. Var det smärtlindring eller amning den här gången?

• Amadea

I dag var BVC på besök & pratatde ca 20 min sedan kom försäkringskassan & pratade under 2 h. Det var mycket bra i dag. Att få mera förståelse kring hur man kan/ska ta ut föräldrardagar.

• Amadea

Är nu på väg hem från jobbet för i dag!
    Har suttit i möte hela eftermiddagen
    I morgon är det FREDAG igen

• Hstintan

mera frisyrprat!

vad är det för tång SS pratar om?

jag vill ha!!!!! Göra lockar!!!! Om SS kan få lockigt måste ju även jag kunna det. Vi hade väl lika rakt hår, eller?

har någon en bild eller ett märkesnamn på denna wunder-tång?

nu ska jag poppa lite här hemma och leva om. Är äntligen ensam hemma Det blir för sällan nu för tiden. Vådan att ha en hemmaman Han finns alltid till hands...

Svar på tråden Dansar med vargar!