• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Lehen

Du är vad du äter....hmmm, vilken väckarklocka....

• Fröken positiv

Grrrr! Sitter och försöker förstå mig på försäkringskassans alla regler för föräldrapenning samt planera för den samma. Vilken djungel!!!

Stintan: Ta det lilla lugna det är jobbardag imorgon än är det inte fredag...

• Grisen81

FP: Inte ens de som jobbar på FK fattar alla regler och de verkar allmänt virriga...
    Sen har man ju hört att man får 80% av sin lön..men det stämmer ju inte för de räknar på 365 dagar om året..och inte jobbar man alla dagar på året.. så tar man då bara ut 5 dagar i veckan som man skulle ha jobbat blir det typ 60%....

• Grisen81

måste bara meddela oxå att jag gick med viktväktarna igår ska ner 6 kilo!

• Java

stintan: det är en sådan SS menar (tror jag). Detta är iaf en sån som jag pratar om.

Finns i massa märken och priser. Denna kostar 850 kr. Men det finns billigare på marknaden vet jag. Men det är en sådan jag provat. Och den är toppen!!!

www.eleven.se/upload/2267e.jpg

Hmm....kanske skall önska mig i julklapp. Jag har ju inte kommit på nått än

• Fröken positiv

Hej Grisen! ja, visst blir det otroligt lite pengar hur man än räknar
    Lycka till med viktminskningen. Jag ska njuta av att vara legalt tjock i ytterligare två månader

Håller nu på att surfa runt efter en oval spjälsäng från IKEA. Tror att den heter LO. Inte det lättadste att få tag i. Har ni någon i bekantskapskretsen som har en vit och träfärgad så är jag superintresserad!

• Fröken positiv

Hur har det gått idag Ior?

Svar på tråden Dansar med vargar!