• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Fiaflopp

JA...jo...visst har dom det så vi får lägga våra liv i hans händer

• Majblomma12

Här var det verkligen stendött.

Jag har inte haft ett dugg lussestämning idag. Började blöda på väg till jobbet, så fm tillbringades ånyo i ett väntrum på gynakuten. Jag börjar bli van att slå ihjäl tid i väntrum. Jag satt och halvsov och filosoferade mellan ångestattackerna i två och en halv timme, innan jag fick träffa läkare. Bebbe mådde bra, låg och sov. Jag är sjukskriven en vecka.

Hoppas ni andra fått lyssna till skönsång och avnjutit lussebullar och glögg.
    Puss och god natt!

• Zeke sur

Jag ska ha mitt första medarbetar samtal på torsdag!

Några förslag på bra motiveringar till stor löne ökning???
    Behöver ju massor med pengar nu när det snart bär till!!!

• Lehen

Acetylsalisylsyra dvs typ treo kan man ta, men det ska undvikas de sista 3 månaderna
    av graviditet pga ökad blödningsrisk i samband med förlossning.

• Amadea

Jobbigt Åsnan!
    Skönt att bebisen mår bra. När har ni erat riktiga UL? Var det inte innan jul?
    Men som sagt du börjar bli van nu

Hoppas se dig mer här inne nu då när jag vet att du är hemma.

Usch & fy för för att diskutera lön med Chefen
    Nä tyvärr Vargen inga heta tips.

• Java

Hej

ior: har skrivit PM till dig!

Zeke: visa dina vassa tänder och dina stora öron. Så är saken biff! Jag älskar att diskutera lön! dessutom är jag ganska bra på det! Det finns säkert 100 skäl till att du skall få en fet löneökning. Men det klassiska motiviven är ju; utveckling, ansvar, anställningsår, utbildning, likartat arbete hos konkurrenter etc. Jag kan ge din fler motiveringar. men då behöver jag veta mer. Vi kan ta det via PM.

Amadea: skönt att se att du håller ställningen här

• svartaskalman

Ior: Varför kan inget vara lätt? Men vad skönt att allt var bra i slutändan. Gör mig ont att du ska behöva våndas hela tiden.

Amadea: Du är allt en flitig FL-piga. Synd att jag inte kan göra dig sälllskap oftare...

Vargen: Lycka till med lönen! Jag hejar på dig!

FF: Förhoppningsvis är läkaren opartisk mot er. Är han det så kommer han ge er fakta och sin ärliga åsikt. Det slutgiltiga beslutet ligger hos er. Hoppas det känns bättre efter mötet i dag.

Java: Allt bra? Jag ska nog kalla in dig till min första löne-förhandling

Till er alla! Ha en underbar dag! I morgon är jag ledig så då vet ni vart jag kommer finnas

Kram

• Amadea

Klart man är flitig här.....annars måste jag ju jobba

Ja Java jag tog en kopp te men nu är jag tebax.
    Hugo sover väl än

Aha så man ska anlita Java & buffa henne på chefen när det blir dax

Svar på tråden Dansar med vargar!