• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Fröken positiv

Ingen fara jag hade gått upp 3 till invägningen och nu 20 veckor senare har jag ökat ytterligare 6. Bebisen måste ju få växa!
    Planerar att amma länge och bli riktigt smal till sommaren
    Blev det något shoppat idag?

• Majblomma12

Nej, all kraft gick ur mig. Jag duschade, tvättade håret , klädde mig och skulle gå då jag blev så trött och slut att jag var tvungen att avbryta och lägga mig och sova en stund!

• Hstintan

Hej tjockisar

Ni har ju iaf något att skylla på En annan är ju bara svullen ändå. Fast nu ska jag få träningskort. Får se om det hjälper.

Hur är det med er?

• Majblomma12

Äh, Stintan du var ju som en sytråd nu när vi sågs (FP, hon är ute med håven, ramla inte i den! ), jag höll på att inte känna igen dig!

• Fröken positiv

Ior: Det är viktigt att fylla sömnkontot!
    Jag har precis börjat tillåta mig själv att småshoppa lite och det är faktiskt riktigt mysigt

Stintan: Här får du inget medlidande! Vad roligt att se dig. Undrade just vart trollet tagit vägen.

• Hstintan

ah, mera mera! *svänger med håven*

knaso, jag hade bara "rätt" kläder Nu har jag när jag tittar ner iallafall sisådär tre magar

• Majblomma12

Stintan, du var smal i anisktet också. Hur förklarar du det? (Söt oavsett, f.ö.)

Jag har, efter påtryckningar, lagt ut kaggen i min gravkalender. Så nu kan ni inspektera viktuppgången.

• Hstintan

sov hos en kompis igår och blev charmad av hennes snart två-årige son. Ingen blyghet där inte. Bara att leka, krama, läsa, borsta tänder etc.

Kul att shoppa!!! det är jättemycket jag vill ha nu. Och många julklappar att köpa. Har bara hunnit med två.

Ska iaf köpa en fin digitalkamera efter jul och en ny cykel. Ska få lite oväntade pengar.

Vad har ni köpt för julklappar då? Något tips?

• Fröken positiv

Har varit inne och tittat på Iors söta mage Du behöver inte vara orolig, vännen!

Ser på en ruskig triller på 4:an. Tänk vilka galna människor det finns *brrrr*

• Hstintan

Iors! Skulle det där vara en kagge? Du är ju hälften så stor som jag. Du kunde väl ha spänt ut den åtminstone så man slapp få fett-komplex här

Hörde du mig prata då? Jag satt ju och sög in kinderna hela tiden Och tryckte upp tungan i gommen

Svar på tråden Dansar med vargar!