• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12

Du är duktig du. Jag ska baka lussebullar till gubben idag, tänkte jag. Han äter lussebullar som det vore mackor. Typ fyra, fem om dagen är inte ovanligt! Tur att han har en brännugn i magen, den karln KAN inte lägga på sig.

Faktum är att jag börjar må bra mycket bättre, tror faktiskt jag ska fixa till mig och ge mig ut på stan och shoppa redan idag.

• Amadea

AHa jag ska ju oxå försöka shoppa i dag

Hoppas på lucnh för mig strax

Jag ska prova göra saffranskringlor. Har du gjort sånna??

• Majblomma12

Nope. Vad är det? Är de hårda, som kringlor brukar?

• Amadea

Nä nu måste jag gå på toa & sedan ska jag kolla efter min kollega som jag ska äta med

• Amadea

Nu har jag bara 1 enda julklapp kvar att köpa & jag tror jag vet vad jag ska köpa.
    Såg en snygg tröja till min make nu på lunchen. Ska nog köpa den i eftermiddag när jag ändå ska ner till frissan. Sedan är jag klar Lovely

VAr här alla andra gömt sig?
    Åsnan är väl kanske på stan...
    Men resten då?? Java, Pricken FP, Vargen.......
    tar ej med dem jag vet jobbar...utom Vargen då

• Amadea

Aha är var en gris
    Men Grisen borde väl ha händerna fulla med små pojkar. Värre än Java & Pricken

Jippi nu ska jag sticka från jobbet för i dag

Ses i morgon!!

Då har SS lovat att vara här

• Fröken positiv

Här var det minsann lugnt.
    Tänkte att jag skulle tjôta bort en stund men..nähä...

Ligger i soffan med lappen i knäet (den får ju inte plats på magen längre ). Den senaste tiden har magen vuxit som tusan och jag ligger nu en bra bit upp på SF-kurvan. Håller dock fortfarande vikten och är överlycklig för det. Jag VET att jag tjatar om min vikt men det är så viktigt för en tjockis som jag att inte gå upp för mycket.
    Får väl se hur det blir de sista veckorna Ostbågar är ju så gott!

Nu ska jag fixa lite varma mackor till mig och den hårt studerande vargen.

Får väl se om det finns några här när jag kommer åter.

• Majblomma12

FP, jag är här, men har hängt på Allmäna och diskuterat moralfrågor hela dan.

På tal om vikt, jag hade gått upp fem (5!!!) kilo vid invägningen. Var ska detta sluta?

Svar på tråden Dansar med vargar!