• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Amadea

Som sagt man blir väl väsrta stenålderskvinnan när man får barn
    Men jag skulle nog kunna tänka mig vara Lyxhustru ett litet tag
  • Majblomma12
    Nä, jag vet vad som gäller nu. Jag ska snåla som fan hela våren, spara min lön så jag har en fet liten summa att ha kul för då pyret kommit. Kul = fika, åka till Stockholm och dejta Java och Pricken, åka till din stad och shoppa ( ) och så kanske lite nya, snygga kläder till MIG för en gångs skull. Jag har varit ego och önskat mig massor av kläder i julklapp, för nästa jul kommer väl alla bara köpa presenter till pyret!
  • Amadea

Ja shoppa i min stad

Har du önskat dig mammakläder då??
    Jag har typ inte önskat mig kläder utan möjligen presentkort så jag kan köpa kläder om några månader

• Majblomma12

Jag har önskat mig koftor. Sen behöver jag bara köpa långärmade t-shirts/toppar som antingen är stretchiga eller mammastuk. Jag gillar koftor och cardigans.

• Amadea

Hm har haft ganska billiga stretchiga långärmade toppar.
    Jag köpte 3 st. En blå en svart & en vit. Tror de kostade typ 129 kr st.
    Hittade dem på HM i Sthlm.

I går fick den vita en massa chokadkola på hela magen....gjorde kola hemma & magen är i vägen

• Amadea

Köpte mig en stickad kofta som ska hållas ihop med en brisch/säkerhetsnål i megastorlek.
    Dessa koftor funkar med stor mage.
    Köpte vanlig storlek på Lindex

• Majblomma12
    Ska du göra knodden till en godisråtta redan i magen, Amadea?
  • Majblomma12

Ja, har du hittat nån brosch då?

• Amadea

Vad då göra....
    Det är den redan
    För sent att ändar sig nu

Gjorde låglaktoskola som jag ska bjuda en kompis på.
    Se tidiagre i tråden

• Amadea

Ja en som är ok faktiskt.
    I olika gröna nyanser på på Kicks. Passar min gröna sammetsklänning

Svar på tråden Dansar med vargar!