• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Java

ior: natti och puss

LL: köpte min på babyland, i KK. Köpte den ca 2-3 veckor innan. Var på väg tidigare, men de sa att det var bättre att vänta till strax innan. Man vet ju inte hur melonerna sväller! Men babyland hade jätte bra bh:ar. Rejäla saker

• Liten Leo

Jaha, Babyland alltså... OK!

Ja, jag har också förstått det som att man bör vänta. Hmm, då gör jag som du, ger mig iväg dit ett par veckor före BF och försöker hitta något stadigt

• Java

nu skall jag också natta, inte mig själv men gossen måste nattas om! frågan är hur det går! Nu tjuter han av glädje hos sin far och är såååå piggelin!!!! Hmmmm, det blir nog en lång och jobbig natt.

Puss på LL och hennes simba

• Liten Leo

Hihi, good luck Java! Det blir nog tändstickor till dina ögonlock inatt

Maken är på hemgång så jag ska också göra mig "redo".

på Javis och Hugo!

• Fiaflopp

NU IGEN undrar varför vi bor där vi gör...otroligt,värdetransport-rån just nu och vi som måste vara i stan (sthlm ) kl 10...köer till förbanneöse säger dom på nyheterna!
    DJÄVALA skit-ställe...*S*
    Någon med ett litet sött radhus i bakfickan (i ett idylliskt område...hehe) åt oss...?

• Majblomma12

God morgon!
    Jag sitter här och häckar i stället för att plugga. Ior i ett nötskal. men nu kan jag inte skjuta upp det längre, så ha en fin dga alla och skänk mig gärna en tanke, jag som är tvärförkyld, hostar så fort jag öppnar munnen och ändå ska försöka hålla ett anförande inför ett gäng intellektuella, snobbiga tjugoplussare... SUCK!

• svartaskalman

Ior: Här kommer en lyckospark i baken!

Svar på tråden Dansar med vargar!