• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Sammet

Ja, gör det, det skulle jag göra

Den perfekta granen ute i skogen blev alldeles för vid här inne...
    Men den får duga, hinner vi så kanske vi byter ut den... stackars gran.

• Amadea

Vi har inte riktig gran för vi är alltid borta ¨å mycket vid jul
    Mne jag ska nog klä min gran i helgen så jag får se alla mina fina kulor innan vo åker bort

• Sammet

Vi har aldrig haft gran förut!
    Premiär i år
    Vi har bott för trångt och inte firat jul hemma.
    Det har bara blivit julstjärna och adventsljusstake och kanske en liten julängel.
    I år har vi ju tom pepparkaksborg

• Fröken positiv

Pustar ut och säger underbart att det äntligen är helg!

Det har kommit ett tunnt, tunnt lager med sora flingor som faktiskt ligger kvar. Äntligen börjar det kännas liiite grann som jul.

Vart tog den där julkänslan vägen som jag hade när jag var liten?

• Grisen81

trevlig helg alla!! I morgon ska jag på fest! tjohoo!!!

• Java

Emm å vad kul att se dig, och vara online med dig! det var nog år och dar sedan!! Hur mår ni?

Vi mår prima! har handlat sista julklappen idag, så nu kan vi softa runt på stan och kanske shoppa ngt litet till vissa. Men alla "riktiga" klappar är klara. Hugo har varit förkyld men är nu frisk igen. I morgon är det babysim. Vi dök förra veckan!! lille gubben, han klarade det fin fint! grät inte alls! Min gulle-plutt!!!

Kramar i massor från den gamla java-pavan

Svar på tråden Dansar med vargar!