• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Amadea

Det kommer att gå jättebra!
    Man brukar hitta krafter man inte visste man hade när man måste

• svartaskalman

Godmorgon nyckelpigan !
    Eller keymade som maken sa i ett försök att vara internationell
    Ibland talar han före han tänker, vilket oftast resulterar i ett gapskratt för min del.

Gick det bra med damsugningen i går. Eller vann damm-råttorna?

• Emm73

Hej på er!

Kikade lite bakåt i tråden, men då man tittar in ca en gång i veckan går det bara inte att hålla sig up-to-date i dethär sällskapet Hoppas att alla har det bra!!!

VI har det bara bra! Lilla M växer så det knakar, vid nio veckors ålder i tisdags var hon 61 cm och nästan 7 kg Igår hade hon barnvakt i ca 1½ h och var borta från mamma och pappa för första gången. Det gick hur bra som helst (fast mamma var nervös ). Nu väntar vi på julen som kommer att firas hos våra familjer. I eftermiddag ska de sista julklapparna inhandlas...

Igår gjorde jag Svartvinbärstryffel á la Puh Tiger, mums mums!!! Den som var med på PT:s tid kommer säkert ihåg vilken gourmet hon är

Kram på er alla!

• Amadea

Jag vann över dammråttorna

Keymade
    Vad var det Arne Anka sa: Att tänka innan man talar är som att torka sig i röven innan man skiter

• Sammet

...jag skulle också vilja växa så det knakar...
    Vi ska berätta den glada nyheten för blivande mormor, morfar, moster och morbror ikväll.
    Men jag har inte kännt något på 2 veckor så det känns lite läskigt och nästan som att ljuga då...
    ...äh, det går säkert bra... ... ...

• Sammet

Tack!
    Jag läste just inlägg om flera i v. 13-14 som känner det samma som jag... ingenting.
    Det verkar ganska "normalt" iallafall.

Mmmm... vi ugnsbakar julskinkan nu, det luktar gott!!!

• Amadea

Jag har värsta koman just nu på jobbet.
    Orkar knappt hålla mig vaken........zzzzzzzzzzzzz
    Varför blidde det så i dag då??

• Sammet

Det är fredag...
    Du får ta en powernap.
    Jag ska ut och hämta julgran nu
    Kommer tillbaka sen!

Svar på tråden Dansar med vargar!