• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Emm73

Hej Java
    Sorry, jag fastnade inne hos Iors.
    Vi mår också bara bra!! Handlade också de sista julklapparna idag Utom en grej som vi har beställt och som kommer nästa vecka. Julstöket är på gång, även om vi inte stökar så mycket, kommer ju att åka bort över jul och nyår, så det känns inte nödvändigt med storstädning, bakning osv. Men lite julpynt och julgodis har vi allt åstadkommit.
    Babysim! Det tänkte vi börja med efter jul, M blir ju tre månader 11 jan, så det bör väl vara en lämplig ålder, eller hur?

KRAM tillbaka!

• Zeke sur

åå pling sa micron så fort man kom hit!!
    Snart åter!!

• Java

Emm: H var 6 mån när vi började. Jag tyckte det var perfekt! man får ett bra utbyte av varandra då. Men de flesta barn är runt 3 mån!!

Julpynt har vi sparsmakat av. Ljusstakar, julgardiner det är alles. Och sedan kommer ju granen nästa vecka och då blir det ju jul på riktigt!!!

zeke: när kommer du för att stanna då?

• Zeke sur

I´m here!!!
    Eller
    Honey I´m home!!!!!

• Zeke sur

Har småbarn färg på ögon ellermkommer sånt med åldern?

• Sammet

Precis nyfödda har en alldeles speciell djupblå färg på ögonen som försvinner sen.
    Tror det bara håller i sig ett dygn eller så.
    ...har jag hört.
    Får försöka komma ihåg att titta på det när det blir dags.

• Java

Z: HONEY!!! svarade just din GB ang ögonen!

alla barn föds med blå ögon. Sedan skiftar det med tiden till den "rätta" färgen. Brunt kommer på en gång, medan varianter av blå kan ta längre tid. Upp till 6 mån säger man att det kan ta innan den "riktiga" färgen satt sig. (undantag finns naturligtvis).
    Trodde faktist att H skulle få gröna ögon som sin far....men de är fortfarande blå, som hans mamma. Så det förblir nog med 99% sannolikhet blå!

• Zeke sur

Blåögd blondin med stora bröst!! SUCK!!!!
    Lyckos N!!!!

• Java

zeke: ja, det brukar han alltid hävda!!! därför är han lite besviken att jag blivit mörkare med åren. Och efter Hugo så känner jag mig "jätte mörk". Måste hjälpa naturen på traven i mellanåt....med hårfärgen alltså ....inget annat!!!

Du är så go min vän, man kan ju bara älska dig som du är. och dina fina komplimanger! Love it!!!

Nu finns bilden vi skickade som julkort på Hugo i mitt galleri!!! (han inte ta ngn tomtebild!)

Svar på tråden Dansar med vargar!