• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Zeke sur

Attans!!!
    Jag hade gissat på fettsugning av knä annars

• Java

nopp! skulle nått behövas fettsugas så är det inte knäna . Dom är OK. Det finns att ta av ändå!

Eller tänk om man kunde få flytta om som man ville! Då skulle jag ta "material" från magen till rumpa och läppar. Bysten skulle jag låta va som den är. Vill iaf inte ha större, kanske skulle jag tom kunna tänka mig att ta lite material där också för att ge till mina "fattiga områden".

Och sedan kan jag ställa upp som donator ja för er som inte har material så det räcker till byst, läppar etc....Please give me a call

• Zeke sur

Ska ta en tur i diskbaljan!!
    Snart tillbaka!!

• Grisen81

java: flytta bara lite till läpparna då!!Annars kan det se skoj ut då menar jag inte att du har stor mage, för jag har aldrig träffat dej

• Zeke sur

Mera brudar till vargen!!!

FP är på styrelsemöte med grabbgänget så jag har er för mig själv!?!?

• Majblomma12
    Såg du hårdingarn apå nyheterna nyss, Zeke? Alis dotter ska boxas mot en blond svenska med snygga bissar och magrutor.
Svar på tråden Dansar med vargar!