• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12

Hmmm. I tråden blev det jag, men kollar man under "svårt att få barn" blev det Pricken. Det felar på två!

• pricken74

Hmm va konstigt,,att båda blev nr 3000..
    Jo nu kommer jag ihåg en sak som jag gått och tänkt på länge men glömt varje gång.
    Du var ju orolig att du skulle få ont i brösten när du ammar och att du redan är öm eller hur?
    Men jag kan trösta dig med att om man är jätteöm i vårtorna under graviditeten så har man inga besvär sen. Så lite längre fram eller bak blir det väl i tråden att det diskuterades amningsbh och storlekar. Jag fick låna en massa bh och har inte behövt köpa några.men som sagt dem sväller mycket efter man fött.mina svällde knappt nånting innan. Men efter 3 dagar fick jag värsta melonerna precis då när mjölken börjar komma igång..har aldrig sett p stirra så på mina bröst förut.Det kändes som dem gick ända ut i armhålorna. Så vänta så länge som möjligt att köpa några, en kan ju vara bra att ha till bb men resten kan vänta.

• Java

pricken på bästa java tid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kolla mitt galleri nu då!!!!! zeke har firrat! (om 2 min finns en nisse där!)

• Java

ursäkta FP, ..... bara äkskar din man!!!!!!

• Majblomma12

Åh herregud! Jag kommer att få ett par helt sjuka meloner. Tycker de är äckligt stora redan nu. Försök inte förneka det, Pricken, du reagerade ju när du var här!

• Java

ooppps, pricken berättade om dina meloner då hon var här!!!!.....eller inte.....men det är roligare om hon gjort, så det gjorde hon!!!!

hon sa "ior med pattsen, vem som helst kan trilla ner i det dekoltaget! :D

• pricken74

Ior; japp du kommer bli åsnan dolly! ,-) vem som helst kunde ju känna dem med 1 meters avstånd minst

Java..japp så sa jag...sen sa jag att jag kunde knappt sluta krama henne för det var så mjukt och rart

• pricken74

åhh jag har en sån bra bild som jag vill ge dig ior men den är för stor för fl..hur gör man när man vill minska en bild.??

• Majblomma12
    Jag har alltid önskat mig 75B. Lyckades komma ner till 75C då jag vägde som minst och var vältränad. Sambon gillar små, fasta saker. Han kommer väl bli rädd, stackarn. Han har redan kommenterat att de känns hårda och stora när jag ligger bakom honom på kvällarna.
  • Majblomma12

Pricken, mans kickar den via g-mail och låter åsnan minska den i photoshop.

Svar på tråden Dansar med vargar!