• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • pricken74

Men va.ii...det står ju som skickat i min outlook..ja 56 modem är det nog.
    Är det inte så att det tar en stund för era omoderna långsamma apparater bara

• Zeke sur

Fortfarande inget ut från dig prickis!! Och jag har testat med enannan mail och Gmail funkar fint!!

Kanske dax att byta?!?!

• Java

Vi har INTE modem, vi har bredband, darling!!!!

• pricken74

Ähh jag kan ju lika gärna skicka det på vanliga sättet via brevlådan..det kommer säkert fram innan mina hundra mail kommer fra..

nu är det så att jag HAR skickat det igen..och det står återigen som skickat i min outlook...vad ska jag göra mer??! skål!
    förresten så blev korten hos fotografen kanon bra..ville förstora allihopa..men det är alldeles ruskigt vad dem tar betalt..du kanske ska slå dig in i den branschen ior??
    bli proffsfotograf..??

• pricken74

till gmail..g.string..vart du vill??

• pricken74

vaddå byta???
    ähh ta det lungt bara det kommer..ni är så hetsiga ni med bredband tycker jag..skillnad mot oss här på landet..då det kommer en bil om dagen och det är postbilen ja menar ingen rusningtrafik...

• Java

Pricken:....ditt moden går lika fort som om du skulle GÅ med bildera till oss! nej, jag har inte fått något. Höres till nyår, då kanske de kommit fram!? Säger som ior, PAJALA!!!!

• Java

pricke: skicka din adress till mig via PM, jag behöver den nu!! dvs din hemadress!!!

Svar på tråden Dansar med vargar!