• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Fiaflopp

En nyopererad Proppen glider in och försöker se var hon stoppar fingrarna på tangentbordet...
    SÅ on och SÅ obehagligt att ha ögat fullt med stygn men tur att de smälter bort snart!

Ha en trevlig helg alla och kram på er!

• Majblomma12

Hur då?

(Mina bekymmer just nu består i att jag är så sjuk att jag knappt kan stå upprätt utan att svimma. Så här bli varken PM skriven eller julklappar inhandlade.)

• Hstintan

Stackars dig Iors. Vara sjuk mitt i julrushen.

FP: varför bekymmer?

FF: hoppas att du läker fint

SS: antar att du haft en hektisk dag. Här var det folk ÖVERallt i affärerna.

Har köpt 3 julklappar idag: en till syrran och två till ... mig själv En ny plånka (i guld!) och en locktång. Så nu ska jag bli lika fin som SS Försöka duger ju Lite svårt att konkurrera med en sån raring

M får ingen julklapp i år. Vi ska köpa en ny cd-spelare istället så vi kan ta den andra till sommarhuset. Vi kollade dock på tofflor idag för fryslorten lånar mina om dagarna så det blir alldeles uttöjda Men inga föll M på läppen. Ville ha gorillatofflor men de fanns inte i så stora storlekar

Mor är avklarad. Syskonbarnen har jag klarat till hälften. Ska göra en present imorgon (sy ) och några får nog personliga presentkort. Resor till huvudstan etc. M:s släkt får ingenting Kanske något ätbart bara för att. Men inga paket. Det har trista Stintan bortrationaliserat. Äh, vad f*n, vi behöver slantarna själv och grejer har vi så det räcker och blir över. Har t o m öppnat loppis för att vi har så mycket saker

Har tyvärr bara tre arbetsdagar kvar till jul. För mycket jobb kvar. Och så är det skoj att vara på jobbet också. Eller hur! Flera möten inbokade som stör mitt i allt också. + en till julmiddag. Sen blir det långledigt och stintafritt i tråden. Dyker upp igen i trettonhelgen. Med krak-abstinens som heter duga

• Majblomma12

Hej Stintan. Jag ska logga ut nu och sova lite på soffan. Sambon ska på julfest. Så jag blir själv i min ynklighet. Ganska skönt. Det enda är att jag är godissugen, men jag orkar mig inte ut själv. Funderar fräckt på att ringa morsan och be henne handla och komma hit. Kram

• Betty2

Eftersom jag inte har hunnit läsa på FL på flera dagar kommer nu ett svar på ett inlägg från Lehen på sid 290. (Jag är väl duktig som läser ikapp? )

Lehen: Just det, det var så jag menade (individuellt). Inte att det är totalförbjudet att äta det under graviditet utan att man inte skall ta det utan att ha pratat med läkare först. Det är skillnad på att köpa läkemedel själv och "egenvårda" sig och att använda läkemedel på rekommendation från läkare.

Klistrar in informationen från bipacksedeln igen, om någon missade det. (Kopierat från www.fass.se)

Graviditet
    Intag av Treo ska undvikas av kvinnor som försöker bli eller är gravida. Behandling under någon del av graviditeten ska endast ske efter läkares ordination.

• Betty2

FF: Åh, så operationen är gjord nu. Hoppas att ögat snart känns helt bra igen och att skelningen är borta.

Stintan: Då kommer jag ha Stinta-abstinens när du är borta så länge. Ha en riktigt härlig jul/nyår!

Vi var på julfest i går, med makens jobb. Det var roligt, massor av god mat och dryck. Hade tänkt åka hem ganska tidigt men vi var kvar nästan längst av alla och kom hem vid 2-tiden. (Det var ju fri bar! ) Var fortfarande snurrig när jag vaknade i morse men det var bara att ta sig upp ändå, hade massa ärenden att göra i dag.

Hoppas alla har en mysig helg och trevlig 4:e advent i morgon!

• svartaskalman

Kanske... Möjligtvis... Förhoppningsvis...
    Jag tror nog att vi kan få en vit jul
    Nu är det -12,3 grader här, och backen är täckt av ett fluffigt mysigt vitt täcke.
    SNÖ!!!!! Tjoho!!!!
    Och inte kan väl De vara så taskiga att de snor snön nu????

Kram

• Majblomma12

God morgon!
    Snö här också. MYCKET snö. Hmm... Ja, OK då, det är ju snart jul. Men det kan smälta bort om två veckor, tycker jag. Sen kan det vara +5 och barmark resten av vintern.

• svartaskalman

För att pigga upp dagen lägger jag snart ut en bild på en.... minimorot!?!... från MC Donalds. Fick den i min påse i veckan. Ska man jubla eller?

Svar på tråden Dansar med vargar!