• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Zeke sur

Föresten Pricken har du fått min bild?

Tänkte om det är fel på er mail server eller ngt?!?!

• pricken74

ähhh jag fattar ingenting..ska hämta en öl tror jag så jag förstår..*kliar mig i huvet* pall, ior ,bak, stöd...bla bla jag hör vad du säger men förstår inte vad du menar..

• Java

jaaaaaa, hämta öl. Java har tagit ett glas VIN!!!!

och vargen du måste hämta en dunk renat

• pricken74

Zeke,jag har fått din bild..tack och jag skickade ett tillbaka..det är säkert era mailboxar det är fel på inte min ,
    Java har du fått mail..?? fast det var fel bild...orkar inte skicka en ny idag...ior har hon somnat nu igen eller???

• Majblomma12

Vargen, jag ahr givit Albin en vanlig mjukis-Ior
    Pricken, FP har spanat in en pall som ser ut som en Ior. Zeke trodde det var en sån på din bild.

• pricken74

jag kan oxå hämta en dunk renat..
    nej en öl blir bra..ammar ju inte längre..bäst att säga det så ingen tror jag drogar albin..

• pricken74

Hör nu på go vänner så ska jag för er berätta vad lilla pricken gjorde det var en gång vid jul..hon skickade ett nytt mail till sina vänner 3 ,java ior och lilla zeke sur...

• Java

nej prickis jag har inte fått mail!! :-O har du inte 56 modem????

jag har en dunk vin så när jag börjar skuddra, så vet ni att jag måste upp kl 7.00 på babysim....burk

• pricken74

jag vet inte vilket modem vi har nu..jag vet att datorn inte är så gammal..men äldre än 2 år är väl gammalt i den branschen.tur att man itne är en dator. ..hick

Svar på tråden Dansar med vargar!