• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • pricken74

kra kra kra..vad är det för kråkor på min linje..allting går ju såååå seeegt tar ju hundra år att klicka hit och dit..och fått i väg nått mail har jag INTE!!! klart jag har modem..har jag tur lever jag kanske när vi fåt nått modernare....suck gäsp!
    Java love u2 lot och din söta lilla plutt
    Zeke...ja det är svårt att låta bli dem små söta mjukdjuren..fast eran var inte så liten som ni tänkte på..ior på bilden har jag fått av just Ior

• pricken74

åhhhh suck suck va trött jag bli....gaaaa..har äntligen lyckats få iväg bilden till dig java..då är det fel bild..en prov bild som är helt kass..jag går och dra mitt gamla täcke över mig snart...och tar det där för..aa...modemet och slänger det i sjön...

• Zeke sur

Aaaa så det finns flera storlekar också!??!? Jag såg den bara när expiditen gick iväg med den tyvärr!!

Java Ior stolen/pallen på bilden!!

• Java

pricken:....vojne, vojne....dina signaler skall ju gå via xxxxxby!!!!! klart det går långsamt! och det är nog inte bara kråkorna, utan byfånarna som sitter och förfestar på linjen!

Kom du i lastbil till mig eller!?

Nu lyssar jag på "last christmast".....oj så det rockar hos java!!!!!

• Java

jag skall kolla med N, för vi har säkert ett gammalt modem med snabb anslutning....då kan du få det i julis av mig!!

• pricken74

zeke vad menar du förresten med pall? menar du sån man sitter på..jag trodde du la in ett engelsk ord och menader kompis!? isåfall..fick jag mig ett gott skratt nu..

• Java

prickis: vad har du för snabbhet på modemet? (mailet har inte kommit än)

• Majblomma12

Zeke, det är en mjukis-Ior som sitter bredvid Albin, ingen pall!

• Zeke sur

Nej jag menade en sådan man sitter på!!
    Fast det är klart vissa kopisar sitter ju på andra med

Det var tydligen en sittandes Ior där man satt på baken och hade huvud som ryggstöd1!

• pricken74

brum brum... haha..din min är oslagbar..usch va trött jag börjar bli i ögonen..en lite prick som jag är inte van att sitta här så här dags..men vad gör man inte..räkningen blir väl fet oxå förståss.

Svar på tråden Dansar med vargar!