• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • pricken74

går det inte lika bra om jag skickar den via vanligt mail?

• Zeke sur

Här kommer en frivilligt "fallare" till dekoltaget

• Majblomma12

Hålle er borta från mina boobs!!!

Pricken, självklart.

• Zeke sur

Du kan öppna dom i Paint finns i de flesta Windows
    snabbkomando sedan ctrl+w så kan du minska enklet!!

Annars kan du skicka till Gmaill från alla mail men inte alla tillåter stora bilder. Hotmail tror jag har gräns på 2 mb.

• Java

pricken: ....det ver det mjukast du upplevt!...eller hur! du kunde inte sluta trycka!

minska en bild genom att spara om den till mindre. gör det via powerpoint om du inte kan vanliga vägen. det gjorde jag förut. eller bara spar i annat namn till .jpg.

ior: N tycker också mina är för stora!!! han trodde på allvar att H kunde kvävas då jag ammade homon!!! "Får han verkligen luft nu???"

Sökes: man som vill ha trevlig kvinna med stora meloner. Blond, blåögd, men ganska smart ändå! kan tex räkna till 1000 utan att snava på sex....

Nu måste jag natta sonen...Återkommer. Lämna mig INTE!!!!

• pricken74

Nu håller jag på att skicka den..men då var den bara 900 kb nånting..men jag hade lekt lite med den förut och gjort den svart vit och tecknad osv.för jag ville ha den ligga i mitt galleri jämt .men kan den bli större av det?
    Fattar nada..hursomhelst så är den på väg..albins huvud är lite avskalat men han ligger ju aldrig still.

• Majblomma12

Skickade du den till min g-mail?

Svar på tråden Dansar med vargar!