• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Java

ha, ha ....såg precis P springa i busken och lämna ett kort på Albin i vår brevlåda!!

Ååååå vad fint! (fick precis ditt email). Men du vad ljust det var! hur sparade du om det egentligen det? .....men jag kan nog fixa till det!

PUSSSSSSSS jag älskar dig PRICKEN!!! darling I LOVE YOU!!!

• pricken74

Nu ger jag upp fl för ikväll!!!
    Ska kolla lite på tv sen gå och lägga mig..kram och god natt på er sötnosar..så får vi se om tomten kommer med mina mail

ska dricka upp min silver ice sen är det bingen som lockar..stor och tom karlsloken har lämnat mig andra fredagen i rad..han är på herrmiddag..

• Majblomma12

NU! Världens sötaste Albin.

(När får man se Hugo och Ior så, Java. )

• pricken74

Då har du nog fått det första mailet,,det som blev fel. jag har skickat originalet oxå..helt oändrat..

Där ser ni...ni har så bråttom ni med bredband..,-)

Ha lite tålamod så ska ni se så rasslar det till..

Se så ut och hämta kortet i brevlådan..vill ha min gubbe i sängen nu

• pricken74

ior har fått orginalet nu..haha alla är lyckliga..tack kära tomte du hörde mig
    Java du kommer få det oxå snart..typ om en timme eller vad det tog för ior..

• Java

PUSS prickis!!

Ior: kolla din brevlåda om 2-3 dagar och då menar jag RIKTIGA brevlådan! (faan ta dig som klagade öppet i tråden igår!!!! .....). (Det är iofs utan ior. Den bilden sitter i albumet, och jag vet att du redan sett den!!!)

Inte sova nu vänner!! java vill ha kompisar

• Zeke sur

Nu har det nått oss med!!!

Tackar tackar!!

• pricken74

puss söta vänner!

Ska gå och kolla om det är nått på tv.
    Äta lite glass,,dricka lite silver ice...somna på soffan..
    Kram och god natt!!

LOVE U!!!!

• Emm73

Nu har jag sett två jättesöta tomtar på bild
    Och nu ska vi försöka få vår egen lillla tomte till sängs
    Kram på er!
    Gnatt!

Svar på tråden Dansar med vargar!