• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Fröken positiv

FF: Jag vill ha en duett med dig och P, något riktigt smörigt kärlekstrams. *Hoppar upp och ner av upphetsning*

Fia: Det var falskt alarm, bara en liten bit av slemmisen och sedan inget mer. Min lilla bebis har fått order om att inte starta något värkarbete före tisdag.
    Vad är det för intervju du ska på? Håller verkligen tummarna för dig!

Ior: Vad skönt att du äntligen mår bra. Jag älskar att vara gravid och om det inte var för att det ska bli så roligt att få en bebeis hade jag gärna varit pregnant ett bra tag till. Älskar att ligga och klappa på magen och få en kärleksfull spark som svar

Jag har nog också trappat ner på surfandet en hel del. Det är ju så mycket annat som ska hinnas med. Men vem vet, det kanske tar fart igen. Det är ju svårt att hålla sig härifrån allt för långa stunder. Ni är ju så goa!

Jag märker också att jag är mer självupptagen för tillfället. Går ofta in i mig själv och njuter av mitt tillstånd. Det kanske kan uppfattas som att jag är ointresserad av andra, men det är verkligen inte meningen. Ni betyder mycket för mig och det hoppas jag att alla vet.
    Även jag har svarat Lehen i hennes GB.

Nu ska jag sticka händerna i diskbaljan och visa Zeke vilken fantastisk hemmafru jag är.
    mina vänner

• Grisen81

ingen behöver förklara sig för mig! jag är en trött, men glad gris!!!!

fia2: vi hade min moster med familj här på nyår..Det gick över förväntan bra! hade 3 rätters middag..Att jag hann det!! både kultingarna hade feber oxå pga tänderna.. victor vaknade till tolv slaget och såg raketerna vid balkongen.. emil sov då. dagen efter var det mindre skoj att ta hand om två ungar i tröttheten..var nog lite bakis oxå..he he...

• Fröken positiv

Grisen: Måste säga att jag blir impad! Jag funderar lite över hur jag ska klara en unge och du fixar tre rätters med två!
    Fast jag antar att du fick hjälp av gubben

• Grisen81

ja gubben var ju hemma förståss... men emil fick vara med mig i köket.Det är lite stressigt med två gossar.

• Fröken positiv

Ser en bild för mitt inre öga hur du stökar runt i köket med en kulting dinglandes i var bröstvårta Underbart!

• Fiaflopp

En sjuk Fia-lotta ramlar in..så djävla typiskt då vi åker i morgon!
    Feber,ont i halsen,hes och snorig...aldrig får man vara glad!

• Fiaflopp

Missade att FP ville ha en duett,självklart ska hon få det...å en riktig smaskig balad får du!!

• Fröken positiv

FF: Tackar bugar och bockar. Hoppas att din förkylning ger med sig!

• Grisen81

FP:

Jag är så gott som död idag!! Varför sover inte mina barn!!! Inte på hela natten???

• Sammet

Jag tittar in och säger hej: HEJ!
    Försöker ruska av mig jullatheten och komma igång med lite vardagliga saker igen

Svar på tråden Dansar med vargar!