• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Zeke sur

Gott nytt år på er alla krakar och tjyvläsare!!!!!!

Hoppas 2006 blir bästa året i allas liv och att problem och bekymmer håller sig på mattan medans glädjen och skratten ekar i brösthöjd!!!

• Java

FP

Ja, då var man snygg nu då! väntar på att gossen skall vakna, så man kan klä han i nyårssviden! sedan bär det av på galej hos grannen!!

puss och kram och en hejdundrandes nyårsparty på er alla

• svartaskalman

Tjoho!
    Jag lägger första 06 inlägget!!!! Hurra för mig
    Hoppas att alla haft ett riktigt gott nytt år med god mat och mycket skratt. Det nya året ska skrattas in för att bringa lycka.
    Puss i pannan på er alle samman!

Ss i Dalarna

• Betty2

Då tar jag andra inlägget då!
    Här har ni en trött och seg Fia efter en rolig nyårsafton. Hoppas alla hade skoj i går.

Nu vill jag förvarna om att placering nr 5000 är på gång (8 kvar). De 3 senaste (4700, 4800 och 4900) har tagits av gäster, och det är jag lite trött på nu. Håller på att fundera på lämplig vinst, några förslag?

Kram!

• Lajsa

Då tar jag tredje inlägget då!
    Sitter här och är lite risig i dag... men vad gör det om hundra år för det var ju ändå sista dagen på 2005 i går och då måste man ju bara fira att året är slut.
    Hoppas ni hade en trevlig kväll i går för det hade jag... drack måååånga bacardi breezes.
    Ville bara kika in här och önska er alla en god fortsättning på det nya året i pannan.

• Betty2

... och placeringen gick till...

ZEKE!

Som vinner en efterlängtad dyktur!

• Fröken positiv

Äntligen 2006 så nu kan jag sluta knipa och låta ungen komma när h*n vill

Grattis Sammet som knep 2900 hos mig och får en trerätters nyårssupé.

Hoppas att alla hade det roligt, trevligt och alldeles, alldeles, alldeles underbart igår och att det inte värker allt för mycket i håret idag

Vi firade 12-slaget i alkoholfri champange och det var inte fy skam (det alkoholfria rödvinet som inhandlats på Bolaget hamnade dock i vasken. Blä!!)

Massor av nyårs till er alla!

Svar på tråden Dansar med vargar!