• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Java

men vad är detta för neggo stämning! ..... Detta blåser vi raskt bort. Bort, bort från tråden!

Snart 2006 som kommer ge oss massa goa, mysiga, söta, rara krakbebisar....och nattvakna prinsar och prinsessor!!

• Zeke sur

Ja Intresset har dalat kraftigt de senaste!!
    Men allt går ju i vågor så det blir säkert bättre igen!!

• Java

tror kankse inte allt beror på intresse, utan mest på julen

men vi kan ju inte sitta och ha neggo känslor i tråden inför ett fantastiskt nyår!!! det går ju bara inte!

2006, 2006, 2006 Hurra, hurra, hurra!!!!

• Zeke sur

Hipp hipp!!!!!

Det kommer mera!!!!!!!
    Helt rätt
    Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke! Det säger Sally!!

• Betty2

Tittar in här och önskar alla ett riktigt Gott Nytt År!
    Klockan är nu över 2 och jag borde sova innan lägenheten skall städas, maten skall lagas osv innan nyårsgästerna kommer i morgon, så jag inser att jag inte hinner runt till allas GB med denna hälsning.

Kram på er!

• Majblomma12

Hej...
    Skulle just titta in till er för att önska gott nytt år, när jag återigen lyckades dra ut en kopp kaffe över hela mattan. Så nu måste jag försöka tvätta bort fläcken till middagen i kväll. Hur jävla klumpig kan man bli? Ytterligare en biverkan som gravid = huvudet under armen.

• Fröken positiv

God morgon syster Ior!
    Klumpigheten under graviditeten får man leva med. Kanske är det Moder Naturs sätt att hålla igång oss gravida så att vi inte blir helt försoffade.

Jag fick just en liten gulgrön geleklump på toapappret när jag torkade mig. Rusar genast till FL för att läsa om slemproppen. Det är för tidigt!!!!!

Återkommer...

• Majblomma12

OJ!

Fp, det där lät ju oroväckande. Nu blir jag nervös...

• Fröken positiv

Har läst lite på gamla trådar. Otroligt olika svar!
    Det var en så liten klump att det verkar helt OK. Den kan tydligen lossa i småbitar och sedan återbildas eller... så sätter värkarna igång inom ett dygn.
    Kanske bäst att hålla Zeke någolunda nykter ikväll
    Säkert inget att orora sig för.

Jag tänker i alla fall packa BB-väskan idag. Better safe than sorry....

Har ju hela tiden sagt att jag inte kommer att gå tiden ut. Både brorsan och jag var snabba, i och för sig med några dagar men ändå.

Spänning i tråden

Svar på tråden Dansar med vargar!