• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Fiaflopp

Ja ni,jisses vilken nyårsafton!!
    Var SÅ skeptiskt och ville VERKLIGEN inte gå på den fest vi var bjudna till men för att inte göra Peter ledsen så masade jag mig väl dit då...
    Vet ni vad JAG gör?? Sjunger karaoke min idiot *asg*
    Men gud så skoj vi hade,jag fick tom pris för bästa uppträdande då jag sjäng Leva livet med Lill-babs...haha
    Och inte nog med det så sjöng min blyga lilla Peter också som en tok och jätteskoj hade vi ända till 6.30 på morgonen!
    GOTT NYTT!

• Fröken positiv

God morgon!
    Jag trodde att jag skulle vara först in idag men morgonpigga Fiaflopp hann före.
    Jasså minsann, det bor en artist i FF's kropp. Härligt att få släppa loss till en gammal schlager. Visst är det väl så att de fester man är minst laddad inför oftast blir roligare än väntat.
    Hade gärna sett P på estraden!

Nu är det dags att spotta i nävarna och ta tag i en ny arbetsvecka.

Amadea: Var är du lilla nyckelpiga? Nu är det race till förlossningsstolen Jag har känningar i magen. H*n rör sig absolut söderut och på torsdag får vi veta med vilken ände.

Önskar er alla en härlig måndag!

• Fiaflopp

Haha ja att du ville sett P förstår jag,han var så söt med micken i handen och vägrade släppa den ett tag...*s*

• Grisen81

Lehen: vad tråkigt att du känner så, och det verkar ju sant för ingen har komenterat ditt inlägg

fiaflopp: Vad skoj för er!!synd att ni inte vågade er hit kram!!

• Majblomma12

Hej allihop!

God fortsättning!
    Hoppas alla haft ett fint nyår. Vi hade det lugnt och trevligt och lyckades få till en riktig gourmetmiddag i vårt kök. I detta fall stämde inte uttrycket "ju fler kockar..." för vi var tre och samsades utmärkt.

Jag mår äntligen bra efter allt som varit. Styrkan har återvänt. Underbart. Just nu är det roligt att vara gravid.

Tog ett beslut under julhelgen att trappa ner på mitt sufande, och oj så kreativ och energifylld jag känner mig. Har hunnit läsa massor, sett film och lagt pussel. Så jag tänker fortsätta min ransonering till max en timme surf om dagen, oftast betydligt mindre. Men skulle man ramla på några glada som är online vill man ju inte vara för begränsad.

Angående Lehens inlägg: Jag håller inte med, jag tycker fortfarande vi har en glad och trevlig stämning i den här tråden, och jag förstår inte heller inte vad Lehen menar då hon skriver att hon inte fått svar. I själva verket har jag vid flera tillfällen svarat eller ställt följdfrågor till just Lehen men inte fått nån respons på mina inlägg/frågor av henne.

Ofta är det så att folk kanske kommit igång med ett "snack" härinne. Hoppar man då rakt in och börjar skriva om helt andra saker kanske inlägget "försvinner" mitt i kacklet. Det händer nog oss alla att vi inte alltid får svar när vi kanske förväntat oss det. Men det bekymrar i alla fall inte mig - folk hinner logga ur eller har inget att säga om det man just plitat ner. Det är trots allt frivilligt att skriva, och inte ett tvång att svara på allt som skrivs härinne.

• Java

jag håller med Ior ang Lehens inlägg! Sedan tycker jag faktiskt att det är ett tråkigt sätt som Lehen avslutar sin tid i tråden på. Jag tycker också stämningen är glad och pigg, men sådana inlägg tar ju gärna udden av den trevliga stämning vi har. Kanske därför inte alla valde att kommentera det!?

Det var därför jag kommenterade det med neggo-stämning, och genast blåste bort den! (...så det så Grisen )

FF: släpper du skiva snart eller ....Tur att inte FP var med, då hade nog bebben redan kommit

• Betty2

Grisen: Jag kan förklara varför jag inte kommenterade Lehens inlägg här i tråden... Jag skrev direkt i Lehens GB i stället, och det var några till som gjorde det. (Hon skrev ju att hon gärna ville ha fortsatt kontakt via GB/PM.) Jag inser nu att det kanske ser lite konstigt ut här i tråden när jag skrev inlägg utan att kommentera det alls, men det var som sagt för att jag redan hade skrivit till henne i hennes GB.
    Hade ni fest på nyår? Hur var kultingarnas första nyårsafton, hade de kul bland alla raketer?

FF: Låter som en toppenfest, när ni kunde släppa loss så mkt med karaoke! Trött i dag eller?

FP: Hur gick det med den där slemproppen? Verkar det som att bebisen stannar där den är ett tag till? Eller måste vi vänta till på torsdag för att få mer information?

Ior: Härligt att höra att du äntligen mår bra! Njut nu så mkt det bara går av att vara gravid!

Nu skall jag förbereda mig inför morgondagens anställningsintervju, tjoho!

• Fiaflopp

Java: aaa m an vet aldrig så det är bäst att du skaffar öronproppar tills den kommer...du får en cd for free vännen...haha

Svar på tråden Dansar med vargar!