• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Zeke sur

Förstår piken och återgår till jobbet!!!

• Grisen81

zeke sur, jag är blondin och fattar nada?

• PuhTiger

Kikar in och önskar god fortsättning och hoppas alla haft en bra jul!
    Vill oxå passa på att önska Gott Nytt 2006 och hoppas att lyckan äntligen ska le mot oss som ännu inte är gravida...

Kram på er!
    Tiger

• Zeke sur

Grisen Jag kan fjärrstyra min hemma dator från jobbet och precis när jag skulle skriva ett mess så började FP leka med datorn där hemma!!!

• Fröken positiv

Har lite svårt att hålla fingrarna i styr

Har nu suttit med försäkringskassans online-guide. Det är verkligen mycket som ska planeras! Men det är ju kärt besvär. Ska försöka vara hemma så länge som möjligt och 1,5 år verkar inte vara en omöjighet

Idag har jag och mamma varit ute på rea. Köpte ett par byxor till mig och en hel del till det lilla underverket. Roligt att handla på halva priset!
    Imorgon ska här boas!

Puss och kram på er alla!

• Java

är inne på blixtvisit och önskar alla en god fortsättning och ett rigtigt

GOTT NYTT ÅR

puss, nu försvinner jag bort att par dagar igen

• Grisen81

Gott nytt år!! och hoppas 2006 kan bjuda på många graviditeter!!!

• Lehen

Tittar bara in en snabbis & ut igen.

Jag tänker inte hänga i denna tråden längre pga att jag kände mig lite osynlig i slutet.
    Mina inlägg besvarades inte osv. kände mig oxå lite avsnäst ibland så jag hoppar helt
    enkelt av. Jag har tillräckligt att deppa över IRL så jag orkar inte deppa över cyberfriends.

Tråden är inte heller vad den var när det var kraktråden för då hade vi kul & jag satt &
    garvade framför datorn. Så är det inte längre & då är det dags för mig att gå vidare.
    De som bryr sig & vill ha kontakt kan ha den via pm eller i gästboken.

ALLA ni andra får ha det så bra & jag önskar er ett gott 2006.

Kram på er......

• Fröken positiv

Då sällar jag mig till skaran som önskar alla ett Gott Nytt År!

Är så upptagen med att boa och klappa magen att jag inte varit här så mycket, men jag ser att andra inte varit det heller. Detta är ju en tid att vara med familjen och inte cybervänner

Just nu börjar solen titta fram och snön utanför fönstret får en gråblå nyans. Sverige kan vara vackert...

Ha nu en underbar dag och ett gott slut på detta år

• Grisen81

GOTT NYTT ÅR!!!!

Vi blir själva på nyår pga Victor är febrig.. mindre skoj, men så är det att ha barn.

Svar på tråden Dansar med vargar!