• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Betty2

FP: Det låter bra att du har gett bebisen ordentliga instruktioner om när h*n får komma ut.
    Intervjun i dag gick jättebra (tyckte jag i alla fall )! Nu är det bara att hoppas att det fortsätter gå bra, blir i så fall ytterligare intervju (intervjuer?) innan det blir ett jobb av det hela... Det handlar troligen om ett halvårsvik (förhoppningsvis med chans till förlängning). Dessutom har jag sökt en del andra jobb som jag fortfarande kan ha chans att få, så just nu har jag en del att hoppas på.

Grisen: Oj, jag blir verkligen imponerad... Lagade du all maten själv? Jag klarar ju knappt att laga 3-rätters (ensam) UTAN tvillingbebisar, och du gör det med... Starkt jobbat! Hoppas du får sova i natt så du är pigg i morgon.

• Betty2

För att visa hur trött jag är (då får jag alltid knäpp humor ) måste jag göra ett tillägg till min sista mening...
    Grisen: Du är väl förresten alltid pigg?? (PIG - engelska)

Nu lämnar jag tråden ett tag så ni slipper mina dåliga skämt.

• Betty2

Grisen: Det tycker du bara för att du är (minst) lika trött som jag.
    Kram!

• Grisen81

fia2:precis!!!! något skoj ska man väl ha när man är plågsamt trött!!!

• Zeke sur

Mera Fia skämt till världen!!!!!

Och Grattis till en bra intervju!!!!

• Zeke sur

Vi har ju några fototokiga här ibland
    Något förslag på vart jag kan köpa ett MPK-PHA Undervattens hus till min Sony P10??

Börjar tydligen bli ont om dom nu när jag nästan har pengaran!??!

Natti natti världen!!!

• Fröken positiv

Jasså du Zeke, min älsklig. Du tror att du har pengar över! Idag har jag varit och shoppat täcke, kudde,lakan och plastad frotte till vaggan. *myser* Så det finns inte några pengar kvar till tekninska prylar

Idag har jag gjort ett glukosbelastningstest. Det gick bra och labbtjejen sa att allt troligen var som det skulle. (Det måste ju vara en läkare som gör bedömningen)
    Min mage har blivit alldeles mjuk från att ha varit väldigt stor och hård väldigt länge så det är skönt att vi ska på ett extra UL imorgon. Man blir ju lätt nojjig i den här branchen

Hoppas att ni alla mår bra i kylan. Själv ligger jag mest under en filt i soffan och försöker vila mig i form Tur att jag har en så förstående sambo.
    Strax ska vi åka iväg med hans vagga för att få den omlackerad till vår lill* parvel. Det börjar närma sig och det är så spännande.

Kram och puss

• Grisen81

FP: lite skoj, men jag köpte oxå plastad frotté när jag var gravid.. ingen mening. det är bara för varmt för de små. Det är ju plast under så det blir ingen luft. Bara svettigt!
    sen är blöjorna så bra numera att de nästan aldrig kissar igenom.

Du gör rätt i att vila!! sen blir det ingen vila

Svar på tråden Dansar med vargar!