• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12

Hej vänner!
    Supertrött, har haft Buffy-fest härhemma, med goa vänner från Buffy-tråden. Vi har haft superkul, men intensivt. Hade svårt att sova med huset fyllt av Buffybabes, dessutom ugglade vi upp till efter två. Men värt allt för det var hur roligt som helst!

• Hstintan

Förstår att du är trött Iors

här har det varit lite mer lugnt. Haft besök av syster + 3 barn. Lekte i en park. Fikade ute i kylan. Skalade och tvättade rotsaker med tvååringen. Spelade hockeyspel med femåringen och kramade tonåringen Älskar dem ♥♥♥

Idag skulle jag ha städat, men vispade bara kring lite damm och tog reda på någon liten hög. Men tvättat har jag gjort så det stått härliga till.

Hoppas få mat snart men det dröjer nog ett tag för M ligger och plaskar i badkaret...

• Pandy

Nu blir åsnan arg, men Buffy? Är det inte den där serien på tv med vamyrer? Den är ju as töntig ju!!! *Aj,Aj åsnan!!*

• Hstintan

aj, aj nu får grisen det hett om öronen prata illa om Buffy så där...

tur att jag inte sett det så jag slipper få en arg åsna på mig

• Pandy

Ja nu åker trynet av!!! Eller får jag en kontakt inkörd!!!

• Majblomma12

Smaken är som baken. Jag har förstått att inte alla har samma förfinade smak som jag, eller förstår storheten i vissa kulturella inriktningar, men jag har förlikat mig med detta faktum och har därför inget behov att förklara mig för de oinvigda...

• Hstintan

och det är bäst att jag håller mig från att bli invigd också. Ser alldeles för mycket på tv som det är redan. :-9

Ikväll ska jag se den där svenska serien... Lite som du eller vad den nu heter. Tycker den är rätt skoj. Kl 20 går den.

• Majblomma12

Jag tittar nästan aldrig på TV numera. Har ingen serie jag följer, sitter mest vid datorn när jag inte läser eller gör annat. Antingen sitter man här eller så PS- jag. Vet inte vad som är värst? Datorn eller tvn?

Svar på tråden Dansar med vargar!