• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Amadea

Här tar man lite sovmorgon & ändå är man först in i dag
    Vart är ni alla???

Shoppade en lite overall till bebisen i går & en liten bomullsmössa.
    Mina första klädinköp

Kram A

• Jenny T

god morgon, jag har börjat min nedtrappning inför mammledigheten, har inte varit i tid till jobbet en enda dag den här veckan även om det bara rör sig om en halvtimme eller så.

A: Visst är det kul och lite spännande att köpa bebiskläder till sig själv. Även om jag har fått låna en hel del så är det roligt att handla själv också. Hittade faktist lite på rean tidigare i höstas.

• Amadea

Jaaaaaaaaaaa det är hur kul spm helst
    Ska nog kanske shoppa något mera i helgen då jag ska in till Gbg igen
    Några söta små bodys kanske

• Jenny T

Ja, när jag var i italien köpte jag en röd ferrarie-sparkdräkt borde förhoppningsvis passa till jul

• Jenny T

nää - jag har ingen känsla alls för vem det är som gömmer sig där inne. Men de flesta som gissar på magen tror att det är en kille. Men det spelar ingen roll, tror nog att det passar ändå.

• Sammet

PANG sa det...?....älgjakt på gång runt husknuten kanske...
    Ja, ja.

Amadea o Jenny T, vad roligt med första klädinköpet!
    Jag vill också handla, men gubben min har sagt att vi ska vänta lite och det är nog klokt.
    Däremot kan jag ju sticka och sy i mängder, men det har jag inte riktigt kommit igång med ändå

Har iallafall siktat in mig på amelia Gravid på lördag om den finns kvar i butik. Den har varit slut på flera ställen jag varit på. Vet ni om den är något att ha?

• Jenny T

Vet ej - har mest läst böcker och hämtat info på nätet och bläddrat i gravidtidningar i väntrum

• Amadea

Jag har de senaste månaderna plöjt en massa gravtidningar precis som man kan köpa andra tidnngar att läsa t.ex vanliga Amelia osv. De är helt ok tycker jag.
    Men vissa delar blir de samma i vaje ny tidning dvs nästa Grav. Amelia har ju samma vecka för vecka beskrivning som den innan.
    Men det är ju olika repotage.

Köp en tidning du
    Jag har nog läst 6-7 st

• Sammet

Jag hade nog också köpt fler och oftare...redan ... om vi bodde i större stad där man kan vara anonym.
    I denna lilla håla köper eller tittar jag inte på någon som har med bebis att göra än på ett tag.
    Men på lördag ska vi till Örebro

Svar på tråden Dansar med vargar!