• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • pricken74

Jag jobbar bara två dagar i månaden och då är albin hemma hos sin pappa. funkar jättebra.,jag pumpar ut mjölk så han klarar sig hela dagen. började redan förra månaden.
    Fast jag längtar jättemycket.

• pricken74

Började jobba redan förra månaden..menar jag inte att jag började pumpa ut..

• Jenny T

God morgon på er. Idag är jag supertrött men som tur är har vi en som fyller år på jobbet idag så i em blir det tårta

• Fröken positiv

God morgon!
    Det är allt jag hinner skriva för jag har försovit mig!

Ha en härlig dag!!!

• Amadea
    Jag fattade det Pricken

Jag längtar så efter att få slippa gå till jobbet
    Men när man varit hemma ett tag kanske man vill ut igen
  • Java

Pricken: förstod...förstår....att jag blev tjatte ....hade inte trott ngt annat! och du måste bli kantte, med dina 165 cm öh . Så ior du blr fnatte pga av uteslutningsmetoden. men det passar dig bra åsnan!!

pricken började pumpa mjölk för en månad sedan ....snacka om syftningsfel!!!

Så a-ås gänget hade också en pratglad tillställning! Nu har jag bara träffat 3M, och det är ett glatt gäng! så jag förstår att ni hade det sköj!!

Amadea: såg hos Lajsa att du bytt trosor....kom du hem utan igår eller ....

• Java

Nu lägger jag ner fl för det går så SEEEEEGT....gäsp, så tröööögt!

• Java

Hmmm, vänta nu! ser att prickis blivit online igen . är nog kvar ett par minuter till...

• Amadea

Nä........Lajsa sa att jag byter bild här på FL oftare än jag byter trosor
    men jag håller på att bevisa motsatsen

Det är inte segt för mig här inne
    Kanske det är Java pava som är seg i dag

Svar på tråden Dansar med vargar!