• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Pinja

Vad är det med alla? Har ni gått och skaffat er ett liv?! Tja, det finns väl inge behov för fl då ni träffas live till höger och vänster... Hoppas, min avundsjuka till trots , att ni haft trevligt tillsammans idag!

Slängde in tre nya bilder på M i galleriet - låter dem ligga kvar till imorgon. Pinfärska är de! Tagna vid nattningen för en timme sedan.

Lilla pussgurkan har blivit snuvig - skär i hjärtat. Som tur är finns det koksaltlösning och snorsug! Det första kan man använda nästan dagligen i förebyggande syfte eftersom det kan hjälpa till att förebygga förkylningar - gäller också oss vuxna! Läste en undersökning på det för ett tag sedan.

Hej PT! Tänker på dig!

Kläm på er!

• Hstintan

Men Pinja! Kom tillbaka!!! Vad är en snorsug? Var får man tag på en sån? Och vem suger?

Jag är nybadad och fin och väntar på att fotbollen ska ta slut på tvn så jag kan få se inspelat avsnitt av Desp.

Och alla är trötta efter krakträffarna? Eller har ni fått nog av oss andra

Jaha, vad ska jag göra nu då?

• Majblomma12

Hej Stintan!
    Just hemkommen. men just nu tar det hundra år att öppna en sida här på FL. Helt hopplöst. Ska det vara så här segt orkar jag inte hänga länge.

Är proppmätt för Pricken bjöd på supergod pasta och sallad och glass och cider. Och jag åt för två!

• Hstintan

Precis som du ska alltså Äta för 2!
    Det gör jag alltid utan anledning Fattar inte hur det går till Är nog besatt.

Ja, det är vrålsegt. Jag ska kolla lite med musketörerna sen drar jag också. För så här segt kan man ju inte ha det.
    Kramen

• Lehen

Hej, är oxå nyss hemkommen från minikrakträff i Alingsås....

• Fröken positiv

Försökte skriva igår kväll men det var så segt att jag var tvungen att lägga ner.

Har i alla fall haft en trevlig dag och det verkar som om alla ni har haft det också.
    Säger Gnatt och återkommer med mer inspiration imorgon.

• Lehen

Mysig restaurang, supergod mat men framförallt trevligt sällskap....

• Hstintan

Hej Lehen!
    Skoj att ni haft trevligt! Jag vill också träffa 3M
    Vad åt ni för gott då?

• Hstintan

Gnatt FP!
    Ses imorgon? Pussa vargen också. Från mig alltså

Svar på tråden Dansar med vargar!