• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Lehen

Ja inte dom alltså utan du ditt inlägg före mitt gjorde ju att det blev helt knäppt...

• Majblomma12

Inte alla, tyvärr...
    Go natt!

• Hstintan

Äntligen är fotbollen slut. Nu får jag se mitt tv-program.

puss på er och imorgon är det verkligen en dag närmre VUL för dig Iors Kul!!!

• Hstintan

Lehen: Jag VET att du menade tjejerna för det kunde inte vara JAG.
    Gnatt på dig

• Lehen

Jag hade inte tänkt så mycket innan...
    Men de var alla trevliga & vi var alla pratsamma...

• Java

Goder afton! och här fanns inga nattsuddare

Kul att se att Alingsås gänget haft det gött! iofs trodde jag inget annat!

Det hade vi med! lille prickis hade firrat och stått i till det stora och bordusa gänget, på mig och ior, ramlade in . Vi hittade dit utan att köra fel en enda gång! (stolt!). Vi åt upp all mat, så prickens man blev utan...

Hugo har varit piggelin sedan vi kom hem, men nu tror jag att han somnat.

Stintan: är du nya saida? Nu kom jag och tänka på din stjärtlapp ...oj, så jag skrattade mig tårögd! och du sa att det var meningen ha, ha, ha....NEEEJ, du hade RÅKAT tvätta en ulltröja på 90 grader , men vågade inte erkänna det!!!

• Amadea

Tjoho!!
    Nu är jag tebax från en skön natt.
    Träffen i går var toppen!
    5 snackpåsar som pratar i munen på varandra

Nä alla var jättetrevliga & precis som man väntat sig dvs till personligheten.
    Sedan hur man ser ut är alltid svårt att föreställa sig.
    Vet att jag sett bilder på vissa av de jag mötte i går men minnet hade börjat svika.
    Men nu vet jag allt hur de 4 fillurerna ser ut

Kram A

• pricken74

Kikar in lite snabbt..sitter på jobbet faktiskt. Jobbar ju två dagar i månaden och min lille älskling Albin är hemma hos min stora älskling. längtar redan såklart..men vet att han är i trygga händer.
    Igår kväll var mysigt som vanligt när vi träffas knatte,fnatte och tjatte..och tjatte måste ju vara java för munnen går i ett på den lilla damen.. tjattermaja..love u!!!
    iors..du är så fin det riktigt lyser lycka över dig gumman..att du mådde illa syndes inte ett spår..det rådde bara ett stort lugn över dig.
    Hugo gubben...du är såå cool. ni skulle sett hur dem spanade in varann Albin och Hugo..

tack för en jätterolig och mysig kväll..blir så varm och glad efter en date med er 3.

Kul att ni andra oxå hade en bra date.

Nu ska jag jobba..

• Amadea

Hej Pricken!
    Har du redan börjat jobba
    Albin är ju inte gammal

Svar på tråden Dansar med vargar!