• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Amadea

jo kanske lite segt är det nog allt här på FL............

• Java

nej du Amadea inga bortförklaringar nu .... du är allt en lite nyckelpiga trots allt! men inte visste jag att det gick så hett till igår att du glömde trosan i alingsås

KRAM vännen, nu skall jag logga av

• Amadea

Jag är så himla less på jobbet just nu men snart ska jag gå här i från för att åka till GBG & shoppa
    Så nu gäller det att hänga kvar de sista minuterna.....

• Lehen

Nu är jag hemma efter en heldag med syrran...
    Först shoppingrunda sen åkte vi hem & scrappade...
    Vi åt smörgåstårta & kladdkaka...

Nu har jag lagt ner mig i soffan framför tvn...

• Fröken positiv

Hej Lehen!
    Vad roligt med scrappande. Jag har jobbat med hemsidan halva dagen och det var också superkul!

• Hstintan

Här var det segt som kooooola FL verkar lida av höstdepression, eller så har den knaprat valium i förbjudna doser.

FP: jag försov mig också imorse! Det brukar jag INTE göra. Det kanske låg något speciellt i luften... spooky.

Java: härmed måste jag meddela att jag tyvärr är så konstig att jag tvättar ylletröjor i 90 grader med flit. Har gjort det med flera stycken. Sen gör jag små "konstnärliga" grejer av de toviga bitarna. Snygga kuddar for exemple. Så det så Ska visa någon gång så du tror mig

Nu ska jag göra något annat, men tråden är iaf upp-puffad
    goder afton kära vänner!

• Majblomma12

Usch så tråkig jag är. Men jag är så trött och så seg att jag inte orkar hänga just för närvarande. Kanske lite piggare i helgen? Just nu går all energi åt till att orka kliva upp och gå och jobba...

Kram på er alla.

• Zeke sur

Amen syster!!!

PRecis så har veckan varit hittils för mig med!!

Men efter regn kommer solsken

• Java

Stintan: ja, ja konstnärligt Jag skojar gumman. Håller faktiskt med om att stjärtlappen var fin och konstnärlig! Men du var så söt när du sa att du gjort det med flit! Blir så varm i hjärtat av dig roliga och gulliga tjej!

Svar på tråden Dansar med vargar!