• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Fröken positiv

Halloj flickor!
    Här har ni en hårt hemmaarbetande kvinna. Stryker och tvättar så det står härliga till Känner mig så duktig så

Hur mås det med er alla?
    Själv mår jag riktigt bra. Lite förvärkar på kvällarna men i gengälld ligger fogden lågt
    Är hungrig men inte sugen på något i frysen. Vilket dilemma!

• Amadea

Jag mår bra FP

Lite sammandragningar får man dras med
    Men annars är det ganska lugnt.

• Pandy

pojkarna är ganska lika på de nya korten i galleriet, eller vad tycker ni?

• Fröken positiv

Min dator har fått spatt

• Emm73

Hej på er!

Oj, jag fick leta lite för att hitta nya tråden

Tittar in som hastigast för att meddela att vi är hemma och mår bra Såg att vår nyhet har nått er... Tusen tack för alla gratulationer i tråden och i min gästbok!!!

Vår dotter föddes alltså 11.10 kl 20.58 med de strategiska måtten 3900 g och 52 cm, vid vecka 37+4. Förlossningen gick ganska snabbt och jag hade det inte speciellt jobbigt... ja, allt är ju relativt förstås Jag ska väl skriva in en riktig förlossningsberättelse i min db, när jag hinner. Maken är nu pappaledig så vi ägnar oss åt quality time med vår dotter så mycket vi bara hinner. Och diskuterar namn... hon är fortfarande namnlös

Stor kram till er alla från en lycklig Emm

• Sammet

Vad roligt!
    Grattis
    Förstår att du är lycklig

• Zeke sur

Lungt och skönt! eller var är alla?

• Java

G R A T T I S igen Emm
    Så lill tösen är namnlös fortfarande när får vi smygglutta på henne?
    Många kramar

• Sammet

Fråga: Det bubblar i våra element, vi har de senaste dagarna luftat dem flera gånger.
    Det har pyst endel men för det mesta rinner det vatten med en gång.
    Här kommer frågan: Ska man kanske låta vattnet rinna länge ifall det finns luft längre in eller hur gör man?????

Svar på tråden Dansar med vargar!