• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Zeke sur

Vi ska dra ner på stan och sedan blir det dataspels lek med en kompis, så det blir nog inte mycket FL idag

Ha det gott alla krakar!!

• Java

blir så glad när Donky mår illa ....allt som är tecken på gravid lättar oro. Så ligg du och dreggla över JD och även JE klappa druvan fr mig. Glöm inte och torka mungipan då och då.

Sammet: mår du bra?

zeke: puss och kärlek från din pava

Nu skall vi spana in ny vagn. Ha en bra dag

• Sammet

Ja tack, jag mår bra
    Har lite olustkänslor kring frukost...inte riktigt illamående, men det påminner
    Tackar som frågar;.)

Jag blir nog sittande i soffan ett tag, sen kanske en stund vid symaskinen. Listan på "saker att sy" är lååång
    Men jag blev klar med tre söta flickklänningar till vänners barn igår

• Jenny T

Kikar in en snabbis. Ska precis börja göra mig i ordnning för vi ska iväg på bröllop i em. Tråkigt för dem att det ska regna idag när det varit så fint höstväder så pass länge.

Kram Jenny

• Sammet

Men regn på bröllop betyder ju tur iallafall

• Java

nu har Hugo fått ny vagn och hans gröt står för värming.

Ingen krake så långt ögat kan se....åsnan, du är iaf online

• svartaskalman

YYYYYYYYYYYyyyyyyyyyyyyyyyyyyyllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll! Vart är alla?

• Majblomma12

Hej på er!

Mår liiite bättre, så jag sitter upprätt i alla fall. Eller halvt nersjunken med datorn nästan uppe vid brösten, kanske inte räknas som upprätt?

Sitter å glor på nåt eurovison-kör.

• Java

SS: du låter som självaste zeke när du ylar så där

Donkey: eur kör???? vad är det? Låter så boring att man somnar av blotta tanken. Jag är super PIGG!!!! tog precis ett glas vin är färdigammad för ikväll, och enl studien i veckan så är det ju lugna puckar!

• Majblomma12
    Här mår man illa utan fylla. Fast det är mer som sjösjuka än bakfylla, faktiskt.

Eurovision contest greatest hits, typ. Bästa låten (öhhh?) ever ska utses. Finns bara en, Waterloo!
Svar på tråden Dansar med vargar!