• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Java

WOW vilken seger!!! hoppar av glädje. Detta är viktigt! nu måste jag dansa, tillbaka snart!!!!

• Majblomma12

Jo då. Jag är gammal. Skäms nästan att få sitt första barn vid trettiosju... tur att jag är så oförskämt snygg och välbevarad för min stofilstatus.

• Zeke sur

Sccchhhhyyyyyyyyyssssss!!!!!
    Tänk att FP är äldre!!

• Java

men gumman!!! den som spar han har jag är ju 34 och ingen ärta längre!!

på östermaln i Sthlm är snittåldern för förstföderskor 38 åt!! snittåldren alltså!!!! Och det är valda graviditeter. Vi kunde ju inte välja innan!! Det måste man tänka på! Annars så ligger sthlm högt ändå, tror det är 32 år i hela länet!

• Java

har en kollega som fick barn vid årsskiftet, hon var 43!....och fast ingen vet, så tror vi att de har haft svårt at bli gravida. Eftersom jag inte berättat något på jobbet, så låg jag ganska lågt i de spekulationerna.

• Majblomma12

Jo, det är sant. Men på mitt jobb har de som är lika gamla som jag barn som är i tonåren...

• Zeke sur

Vårt bredband är helt Kajko i kväll!
    Så jag tackar nog för mig nu!!

Natti natti!!

• Java

Jag med!! mina kollegersbarn är tonåringar. Min bästa väns barn fyllde 18, för 3 veckor sedan!!! Så skillnaden mellan oss är marginell gumman! 34 eller 36. same, same byt different.

Inte hänga läpp för det! för guds skull!!! ....tänk de som sldrig blir gravida! Vad är då en ålder! en jävla siffra på legget! Nu skall vi bli glada för att det blev NU! precis som zeke skriver är FP nått år äldre än dig, och inte är hon ledsen för det!? nej, hon är överlycklig! Så det måste du också vara. Stolt och lycklig! här skäms vi inte för någon ålder! vi glädjs för vårat plus oavsett siffran på passet!

LOVE YOU min älsklingsåsna , med den där nya rynkkrämen ser du fö ganska pigg ut

• Majblomma12
    Jag ÄR stolt! Natti natti!
  • Betty2

Hej! Jag ser att några här har kollat på samma sak som jag... Men det har inte direkt var särskilt mkt info om programmet i förväg, och att man kunde rösta fram de 14 som skulle vara med i programmet på internet i somras...? Hade jag inte hört talas om förrän Pekka Heino sa det i dag. Rätt låt vann då antar jag? Jag hade själv lite svårt att bestämma mig.

... och så måste jag ju berätta att det bara är 3 st kvar till en jämn placering hos mig!

Svar på tråden Dansar med vargar!