• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Java

donkey: det är väl party, men utan schlager för min del! jag är ju en schlager böna, så när du och prickis lyssnade på hardrock så nynna java till "ska vi plocka körsbär i min trädgård"

• Majblomma12
    Här ser ni en gammal headbangare. Slutade när nacken var stel som ett hackspett dagen efter...
  • Java

...musarm, tennisarbåge...och så hardcore nacke

N tycket det var lite orätt att jag skulle ha både lappen och tv:n....men nu är hans spelfilm slut. Så åter i de schagervissa tonerna

....vargen det svänget ju!!!

• Majblomma12

Ska vi hålla på Grekiskan, Waterloo eller kanske smör-Johnny?

• Java

men jag har ju inte sett bidragen Men waterloo, och greken (om det är sista årets) kan jag rösta på ohörda.

Vilka har nominerat dessa 14 bidrag?

Jag är helt klart mest såld på W

• Java

tyckte jag hörde "la de swinge"??....stämmer det? inte bra, men kult!

• Majblomma12

Vet inte, missade det.

• Zeke sur

Får man rösta på den som är nu bara för att avverka sin röst?

• Zeke sur

Så illa är det inte! För några årsedan lyckade jag inte hålla mig vaken genom en enda tävlig men det blir bättre och bättre ju äldre man blir

Svar på tråden Dansar med vargar!