• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Betty2

Kände inte igen Ior förresten, måste kika in och kolla närmare på bilden.

• Betty2

Jag lyckades tydligen logga in när alla gick och la sig.

• Java

Heeej Fia!
    jag hade inte heller hört ngt om programmet innan!

Men det är klart rätt låt vann!!!! älskar waterloo!! och det är klart att man är stolt som svensk!! vilken seger

• Java

näe, det är faktiskt den finaste segern! fatta vad stort! nu gillar jag ju vis-pop (som du vet ), så dessa program tycket jag är underhållande. Riktigt super bra faktiskt. Men tyvärr så missade jag ca 90% av programmet då ior imformerade om det, så hade N makten över Powern hemma = Tolkien filmen rullades.

Men jag har tillbringat kvällen med neggo-zeke (ang programmet alltså) och Hardcore ior....så jag fick sköta nedräkningen själv

• Majblomma12

God middag!!! Dags att vakna nu, alla sjusovare! Sååå sent blev det inte igår. Jag är uppe sen två timmar tillbaka, och då sov jag länge mot vad jag vanligen brukar. HALLÅ???!!!

• Sammet

Jag har varit vaken sen 5 men är först nu på benen...Illa, jag mår illa!!!

• Lehen

Det är inte sant...Vi såg det huset jag berättade om på nätet & skulle åka förbi & titta vart det låg...DÅ VAR DET VISNING...& vi blev sålda så nu är vi helt hipp som happ med i en budgivning...Vi som inte ens hade planerat att flytta...Har därför städat & röjt hela helgen för mäklaren ska komma hit imorgon & värdera vårt hus...

Det är i närheten av där vi bor nu...Men istället för radhus så är det kedjehus & istället för tre våningar är det två...Samma bostadsyta...

• Sammet

Vad skojigt Lehen!
    Lycka till då!!!

• Lehen

Hmm, jag får ont i magen för jag trivs såååå bra här där vi bor nu...

Men tycker det är lite jobbigt med tre våningar...Det andra huset är smartare men tänk om jag inte trivs lika bra... båda husen ligger i riktigt bra områden...Det andra bara lite längre upp i den kommundelen jag bor nu ca 1.5 km

Svar på tråden Dansar med vargar!