• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12
    Näe, nu var det ju Ronan Keating. Varför är HAN med? Går det dåligt för karlstackarn? Ingen Robbie Williams-karriär, direkt?
  • Java

zeke: n kom jag ju på att jag skulle få din röst i en tävlig på svenktoppen!!! ...men vart tog den vägen?

OK, du får gottgöra det med att rösta på W ikväll

Vargen du är såååå söt I LOVE YOU!!! "det blir bättre ju äldre man blir". Life changes!! you know!

När ior var ung lyssnade hon på Flottarkärkek...."jag var ung en gång för längesen, en flottare med färg, alla flickor var som vax uti min hand...haderian hadera"

• Majblomma12
    Ja, ja... mock the old ones...
  • Java

ior: ....kan jag inte få sparka lite!? är så skönt!! det är ju med mitt STORA mumsiga hjärta!!!

• Java

Jhonny fick bronset! Hold me now....en av de sämsta jag vet

• Zeke sur

Det var svensktoppen det ja!

Koderna låg här och väntade på dig men jag fick ju inte veta vad jag skulle rösta på så jag var "soffliggare"

• Zeke sur

Glömde helt bort det och nu är det tyvärr försent!
    Det var 4 veckor dom gällde och det är ju ett tag sedan!

• Java

ettan är!!!! spännande...Waterloo!!!

Svar på tråden Dansar med vargar!