• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Fröken positiv

Stoppar bara in näsan för att önska alla en god natt med massor av vackra drömmar.
    Gnatt!

• Pinja

Hejhej...

Kikar också in bara för att önska godnatt. Det var så himla segt... Hoppas min snoriga gullunge sover lika bra denna natt som förra (kl.9-6!!!) så hennes lika snoriga mor får ta igen sig. Inte kul med förkyld bebis.

Natt, natt.

• Lehen

Till alla med snoriga täppta bebisar....

Bröstmjölk är bästa botet i näsan alltså...Mjölka ur lite i en typ äggkopp ta en pipett eller medicinspruta & sug upp lite mjölk däri & sraya in i bebisens näsa...DET FUNKAR...bättre än koksalt...Så gjorde jag jämnt med E & den var kanonbra....

• Amadea

God morgon!
    Nu har jag hunnit läsa i kapp vad som skrivits i helgen.
    Usch vilket tråkigt väder det har varit i helgen
    Gick på stan i spöregnet i Gbg i lördags.

Shoppade mig 2 nya kjolar. Man måste ju försöka vara lite chic som gravid kvinna

I natt drömde jag att jag födde en son. Sedan visade det sig att jag hade ett foster kvar i magen som skulle stanna där 2 månader till & det var en tjej
    Ska man börja dröma sånna här skumma drömmar nu??

Kram A

• Sammet

Amadea

Jag är hemma för "magsjuka" idag, klarar inte av att åka iväg med illaående

Här är det rena rama julvädret! Snön stannade kvar på marken och ligger fint på mark och träd, säkert 1 dm!
    Mysigt

• aylaen

ja i dag var det glansis på altan när man vaknade..gick upp 5..
    nu är det på med vinterdäcken som gäller!!åker 10 mil till jobbet..som tur var ine varje dag!läbbigt!!
    tycker det har varit mysigt med en regnhelg!!
    ska vi ska fira jul i vårt hem för första gången i år!:)
    hej å hå!
    på onsdag ska vi till st göran!!:)
    kramiz

• Majblomma12

Kommer inte hänga mycket här idag. Jag SER inget! Jag kan inte läsa! Det bara flimmrar framför ögonen, får chansa på tangenterna när jag skriver. Sitter bara och tjuter och tycker livet är för jävligt idag.

• Sammet

Men Iors syster då
    Stor kraaam till dig!!!

Svar på tråden Dansar med vargar!