• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12

Jag VET inte! Vänstra armen är helt bortdomnad, som när man sovit på den. Det flimmrar framför ögonen, går inte att läsa. Är alldeles yrslig och känner mig svimfärdig...

• Amadea

Flimmer & domningar låter som den migrän jag haft en släng av.
    Hade den när jag var i puberteten. Det kanske har med dig graviditet att göra.
    Om jag minns rätt så fick syrran sin migrän under eller efter sin 1:a graviditet.

Ring & fråga någon vetja.

Kram A

• Lehen

Amadea: jajamensan, det är dags för de skumma drömmarna
    Jag hade massor & det hör liksom till...

• Lehen

Iors: Visst kan dina problem ha med graviditeten att göra...Det händer ju en hel del i kroppen nu...Det bästa är väl dock att prata med någon...Ring en barnmoska så du slipper vara orolig (om du nu är det)...Lycka till...

• Lehen

Men oj då, här är tråden halvvägs ner på sidan 2...

Det är ingen fart i tråden längre...

• Sammet

Min gubbe har köpt Postafen åt mig, hoppas de hjälper!

• Lehen

Postafen Hjälpte jättebra för mig....

• Majblomma12

Återhämtad åsna. Det var nog mitt livs första migränattack. Obehagligt. Men nu mår jag bra igen.

Svar på tråden Dansar med vargar!