• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12

I morgon ska jag börja med mina julklappsinköp! Dessutom ska jag fixa det sista pyntet för min kommande Hallowwenfest. Längtar. Vad tror ni jag ska klä ut mig till?

• Zeke sur

Hmm lite kinky med Spike så det får väl bli Buffy!?!?

• Majblomma12
    ; Nej, jag tänkte mig faktiskt klä ut mig till vampyr. Drucilla, kanske?
  • Zeke sur

Och om kalaset hade varit i dag på fm så hade det blivit vamp yr

• Majblomma12
    Hoppas man har en bra dag då... där fick jag nåt att tänka på...
  • Fröken positiv

Halloj!

Ior: Kollade i min grav-db, hade en attack av vrålhuvudvärk i v. 7. Klarade knappt att jobba och la mig i ett mörkt rum direkt när jag kom hem. Känner precis igen hur du mår. Inget kul men det är väl medaljens baksida. Allt som räknas är resultatet Med det i tanke kan vi stå ut med det mesta eller hur?

Själv har jag haft en dag fylld av nojor och tvivel. Efter en helg med mycket gymping i magen var det igår och idag nästan helt still. Blir man knäpp då eller?! Nu på kvällen kom några tröstande sparkar och jag känner mig lite lugnare igen.
    Fy tusan för denna emotionella berg-och.dalbana!!

• Fröken positiv

Lehen: Hur har det gått med huset?

• Majblomma12

Ja, inte kunde jag ana att detta skulle vara förknippat med så mycket känslor...

• Zeke sur

Fy vad ni är knäppa!!!
    Det är ju dom roligaste berg och dalbanorna som man står längst i kö till och betalar dyrast!!! :-]

Svar på tråden Dansar med vargar!