MG, din stackare.
Du borde ringa upp din ob/gyn och beratta att du ar magsjuk, for sa har sent i graviditeten kan det satta igang forlossningen. Jag fick magsjuka nar jag var gravid med Ingrid i ung samma vecka som du ar i nu, kunde inte ens behalla vatten, kraktes hela natten och morgonen. Jag ringde min ob som ville att jag skulle komma in for en koll, mina varden var urusla for man torkar ut mycket snabbare som gravid sa jag fick ligga pa sjukhus over 1 dag med dropp. Forhoppningsvis behover inte du det, men ring och kolla vad lakaren sager.
Jag var pa bio igar med min svagerska och det var sa mysigt. Nu har jag sett 2 filmer pa bio inom en manad, varsta streaken for mig som inte varit pa bio pa typ 3 ar innan dess.

Jag kan absolut forsta att man vill ha en nanny/barnvakt nagra ggr i veckan fastan man ar hemma med barnen, da mannen jobbar valdigt mycket och om man inte har familj i narheten som kan avlasta. Jag skulle garna ha en fm/em i veckan som jag kunde agna at arenden eller ga och trana eller klippa mig osv. Men nu ar min man inte hemma sa jattesent, han ar oftast hemma vid 7.30 - 8 och han ar verkligen med barnen pa helgerna sa det funkar som det ar. Barnen gar ju i forskola 2,5 timmar nagra formiddagar ocksa. Sa jag kommer ju fa nagra veckor att hinna med arenden och sant som ar osmidigt nar man har barn, innan babyn kommer.