Rhino (eller om nån annan kan svara).. Sååå jag mailade typ vartenda bank i sverige igår och förklarade vår situation och fick svar av de flesta idag. Nästan alla sa bara Nej. Medans Blurstone lr va dom heter sa ja. Men deras villkor är inte alls spec bra och räntan är 8%. Pratade med mina föräldrar idag på morronen och dom sa att dom kanske kan hjälpa oss med lån och ta det i sitt namn. Dom har ett hus som är värt 5-6miljoner så om vi kan lägga nästan 1milj i kontanter så kan dom säkert få låna 1milj vilket kan vara ett alternativ.
Min fråga: Hur för man över 1milj fr usa till sverige??
MG: Ush för magsjuka

Hoppas det är nån en-dags-grejj
Jag är också sjuk.. genomförkyld. Prata me min OB o de va en hel lista me grejjer ja kan ta som e over the counter, men att ja skulle prata med apotekaren för dom ska veta. Kommer till apoteket o de enda får till svar är: Tylenol. Suck. Ut till bilen o försöker få tag på the phone nurse igen, berättar va apotekaren sagt o hon skrattar o säger att apotekare vågar aldrig säga nånting utan att en dr okejar. Iaf så blev det nån mucus medicin för barn och nån allergi/nasal congestion med för barn.. Tog en dos igår innan ja la mig o mår lite bättre idag, hoppas de går över snart o att resten av familjen inte blir smittade