Rhino skrev 2010-01-23 18:08:58 följande:
Ahöst:Stackars liten. HS:Jag tycker du besrkiver amerikanskt godis på pricken! Jag kan väl lägga till att ren choklas (elltså inte Snickers, Twix och liknande) smakar gammalt.Jag äter helt klart mindre godis här, men det sorgliga är att jag vant mig... Mitt sockerberoende är väl så pass illa att jag hellre äter tvål än inte för att få min kick?Sweden:Jag hoppas också att det går bra för er och att ni kan lappa ihop förhållandet utan att någon känner sig överkörd (typ du )! Kram!
Ja eller hur!

Herseys Choklad e ju sa "otack rent av", andra vanliga som snickers o twix o dom e man ju van vid sa dom kan man ju ata.
Jag har blivit en finsmakare sedan jag flyttade hit, valjer noga ut mina Choklad bitar tex o koper god mork som ibland kan vara smaksatt osv. Da far jag ocksa min "antioxidant fix" pa samma gang.
Steven gillar Hersey o jag sa "you have never tasted reeeeal milk chocolate!!" Sa nu ar hans favoriter Lindt, Marabou, Geicha.....mmmm...
Kan ju tillagga att jag faktiskt tycker om Butterfinger, men ater kanske en liten bit 1 gang om aret el sa.